Natuurlijk mag dat. Ik werk in Breda dus dat komt goed uit. Wat mij betreft mag je alles meenemen en wat je niet wilt houden, geef je dan aan iemand anders of de kringloop oidquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:08 schreef fairytale216 het volgende:
Ik zou heel graag een kijkje komen nemen als dat mag
Behalve dat de baby inboedel nu wel ongeveer compleet is zijn kleertjes heel erg welkom! Ik woon zelf in Rotterdam maar ben regelmatig in Breda..woon je toevallig in de buurt?
mocht je je mailadres/telefoonnr aan MevrC willen geven dan kan ik helpen. Even laten weten wanneer je online bent, dan maak je een post en edit ik hem direct en kan ik de inhoud naar mevrC doorzetten in DM/PM.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:16 schreef fairytale216 het volgende:
oke super zou heel erg fijn zijn. Ik ben nog nieuw op het forum maar volgens mij kan ik pas een pm versturen wanneer ik een week aangemeld sta klopt dat?
Ik krijg momenteel deze melding:
Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt![]()
Ben sinds woensdag aangemeld volgens mij dus dat duurt nog een paar dagen. Ik ben morgen (maandag) in Breda en volgende week maandag ook, komt het jou uit om op een van deze dagen de spulletjes op bijvoorbeeld het station af te zetten?
Dat is erg handig thanks! Ik ga er nu vandoor en morgen vanaf 12 in de middag ben ik online en zal ik even het een en ander in een post zetten qua info voor mevrouw c.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
mocht je je mailadres/telefoonnr aan MevrC willen geven dan kan ik helpen. Even laten weten wanneer je online bent, dan maak je een post en edit ik hem direct en kan ik de inhoud naar mevrC doorzetten in DM/PM.
is goed, dan maak ik er een PM van naar MevrCquote:Op zondag 19 juni 2016 23:02 schreef fairytale216 het volgende:
[..]
Dat is erg handig thanks! Ik ga er nu vandoor en morgen vanaf 12 in de middag ben ik online en zal ik even het een en ander in een post zetten qua info voor mevrouw c.
Goed geregeldquote:Op zondag 19 juni 2016 23:02 schreef fairytale216 het volgende:
[..]
Dat is erg handig thanks! Ik ga er nu vandoor en morgen vanaf 12 in de middag ben ik online en zal ik even het een en ander in een post zetten qua info voor mevrouw c.
Volgende week maandag kan ik in de ochtend, voor 13.00u. Vandaag kan ik rond 15.30u. Laat het in dit topic maar even wetenquote:Op zondag 19 juni 2016 13:16 schreef fairytale216 het volgende:
oke super zou heel erg fijn zijn. Ik ben nog nieuw op het forum maar volgens mij kan ik pas een pm versturen wanneer ik een week aangemeld sta klopt dat?
Ik krijg momenteel deze melding:
Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt![]()
Ben sinds woensdag aangemeld volgens mij dus dat duurt nog een paar dagen. Ik ben morgen (maandag) in Breda en volgende week maandag ook, komt het jou uit om op een van deze dagen de spulletjes op bijvoorbeeld het station af te zetten?
Vandaag zou perfect zijn als dat nog lukt? 15:30 is voor mij prima in ieder geval..ik word namelijk om 16:30 opgehaald om weer richting Rotterdam te gaan!quote:Op maandag 20 juni 2016 07:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Volgende week maandag kan ik in de ochtend, voor 13.00u. Vandaag kan ik rond 15.30u. Laat het in dit topic maar even weten
dat is mooiquote:Op maandag 20 juni 2016 12:04 schreef Nizno het volgende:
Ik ben onlineDus als je een emailadres/telefoonnummer oid door wilt geven...
DM verzonden.quote:
Geen enkel probleem, daar is FHF ook voorquote:
Super. Mooi dat ze goed terecht zijn gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |