Dit. Echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een type wat reizen af blijft wisselen met werken met pappie en mammie als veilige haven. Totdat pappie en mammie er op een dag genoeg van krijgen. Dan is hij gedoemd tot een kudtleven.
Sow. je hebt haar aangesproken?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je nog steeds abn en eindigend 357?
is alweer anderhalf jaar geeden bruhquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sow. je hebt haar aangesproken?
Even vragen wat ze van je armband vond?
die stond redelijk vooraan toen de hoofden uitgedeeld werden jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie kaaklijn, goeie schedel, goeie baardgroei, goeie huidskleur
Ja man, kom ik met mijn conehead aan gvdquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die stond redelijk vooraan toen de hoofden uitgedeeld werden ja
wat lolquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is alweer anderhalf jaar geeden bruh
kijk even dan nuquote:
Zou als ouder ook niet willen fungeren als thuishaven voor meer dan één tussenjaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Echt
Die snapt het 'normale' leven gewoon niet.
jongen ik ben fakking verliefdquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man, kom ik met mijn conehead aan gvd
[..]
wat lol![]()
en daar denk je nu nog aan
om vervolgens alles te verneuken door een traantje te tatoeërenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie kaaklijn, goeie schedel, goeie baardgroei, goeie huidskleur
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is alweer anderhalf jaar geeden bruh
laat zien dat ding schatquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb wel mn red leather bracelet om vandaag special voor haar
Hoopte dr te zien ;:(((
Echt? Op een treinmeisje? ik ken dit verhaal niet maar als dit 1,5 jaar geleden is en je nu nog verliefd bent vind ik dat wel schattiiiiig.quote:
Ja, dat welquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
om vervolgens alles te verneuken door een traantje te tatoeëren
Al jaren lang, 2x aangesproken... hoe dan?!quote:
Nee, idd. Helemaal als dat kind zo'n debiel is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou als ouder ook niet willen fungeren als thuishaven voor meer dan één tussenjaar.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aankondigen dat je vertrekt.wat denk je wel niet? flikker gewoon op joh
Pic?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb wel mn red leather bracelet om vandaag special voor haar
Hoopte dr te zien ;:(((
ik heb zo mijn bronnenquote:
niet zomaar een treinmeisjequote:Op woensdag 15 juni 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Op een treinmeisje? ik ken dit verhaal niet maar als dit 1,5 jaar geleden is en je nu nog verliefd bent vind ik dat wel schattiiiiig.
Eng mannetje ben je. Je kende braddie ook al van toen die nog klein wasquote:
Je beeld je denk ik van alles in. Het is niet meer dan normaal om een bekende aan te kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet zomaar een treinmeisje
Eerst was ze treinmeisje en later bleek ze ook klasgenootmeisje te zijn..
En staren dat ze deed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |