Waar ging het precies over? Werk of wacht je op een pakketje ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kan beter niet meer terug bellen als het even wat langer duurt
quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ging het precies over? Werk of wacht je op een pakketje ofzo?
Ja gast ik kom hier voor het eerst in weken moet ik heel je leven in een notitieblokje bij houden dan?quote:
Je zegt zelf als reactie: die willen je wel graag hebben danquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gast ik kom hier voor het eerst in weken moet ik heel je leven in een notitieblokje bij houden dan?
Nooit op maar is volgens mij echt lekker inderdaadquote:
Helaas zo duurquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit op maar is volgens mij echt lekker inderdaad
Naar de hand van deze reactie van je vriendquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt zelf als reactie: die willen je wel graag hebben dan
Nee dat klinkt echt logisch als ze een pakketje moeten leveren
Hoe duur daar?quote:
Hebben dus nog niet gekeken. Maar was in een posh restaurant waar de wijn van mevrouw ook al enorm duur was.quote:
aan de handquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar de hand van deze reactie van je vriend
''Ja inderdaad, kan beter niet meer terug bellen als het even wat langer duurt''
Als je elke keer belt en ze komen met een smoesje of hebben de zaken niet voor elkaar.
Ik was al weer gedemotiveerd geraakt eerlijk gezegd.
ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aan de hand
Tsja, zal wel z'n redenen hebben. En ik ga/ging er vanuit dat ik aangenomen zou worden dus dan ga ik niet na een week wachten er niet meer naar om kijken, dat zou niet heel logisch zijn
Dat hadden ze tijdje terug al bepaald ja. Maar als dit niks wordt ga ik ook vrijwilligerswerk er bij doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
Ik zit ook in de knoei moet misschien verplicht vrijwilligers werk gaan doen om iets terug te geven volgens de gemeente Enschede.
Denk niet dat ik in die restaurants ben geweest waar jij eetquote:
Eet ook goedkope hoor. Maar af en toe wel even splurgenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat ik in die restaurants ben geweest waar jij eet
werken voor je cheldquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik hoop het voor je.
Ik zit ook in de knoei moet misschien verplicht vrijwilligers werk gaan doen om iets terug te geven volgens de gemeente Enschede.
quote:
Ik ga van de week soliciteren op een wajong facature ergens in een kantoor heel de dag typen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hadden ze tijdje terug al bepaald ja. Maar als dit niks wordt ga ik ook vrijwilligerswerk er bij doen.
Ziggo klantenservice.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga van de week soliciteren op een wajong facature ergens in een kantoor heel de dag typen.
Nu doe ik dat thuis ook al dus lijkt me wel oke werk. Waar heb jij op gesolliciteerd ?
you might fancy curry club at the ‘Spoons but your lad Calum who’s an absolute ledge and the archbishop of banterbury will be like ‘brevs lets have a cheeky nandos instead.” and you’ll think “Top. Let’s smash it.”quote:
Dat eerste klinkt nog wel leuk net als typiste trouwens.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziggo klantenservice.
En als dat niks wordt heb ik hopelijk als achter de hand nog werk als typiste en vrijwilligerswerk bij stichting vluchtelingenwerk Nederland
Mwah, 10x liever bij ziggo hoor, dat andere is thuiswerk mja. Werk is werkquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt nog wel leuk net als typiste trouwens.
Vluchtelingenwerk daar wouden ze mij ook vrijwilligers werk laten doen nou nooit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |