Ze gaan langer door, maar hoef ik niet bij te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar houden ze vroeg mee op dan om half 11
Denk niet dat je veel zult missenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze gaan langer door, maar hoef ik niet bij te zijn.
Lekkere figuren wel..quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Ben je vorige week maandag op gesprek geweest: Ja we laten het deze week even telefonisch weten. Vrijdag: We mailen je maandag met de resultaten. Woensdag: Ja ik ga even met iemand in overleg en je wordt vandaag teruggebeld!!
Of niet
Ik snap dat echt niet hoor.quote:
Zelfs als ze het nog niet weten is het toch niet zo moeilijk om dat even te zeggen. Dat ze het elke keer uitstellen wordt niemand beter van.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor.
Straks weer eind van de middag, kan je morgen weer zelfde riedeltje beginnen.
En dan na 2 weken erachter komen dat je niet aangenomen bent zeker
Inderdaad.En elk gesprek natuurlijk met iemand anders.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs als ze het nog niet weten is het toch niet zo moeilijk om dat even te zeggen. Dat ze het elke keer uitstellen wordt niemand beter van.
Dat lijkt me ook behoorlijk onhandig, ook voor hunquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.En elk gesprek natuurlijk met iemand anders.
Oh hoerenquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van 8 uur in de ochtend tot half 11 in de avond.
Nounou. Op de mavo zijn ze niet allemaal prostitueequote:
Wat een teleurstelling Inso. Hoe is het daar? Hoe vind je het eten?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nounou. Op de mavo zijn ze niet allemaal prostituee
Wel prima. Iets afwisselender dan in thailand.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling Inso. Hoe is het daar? Hoe vind je het eten?
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel prima. Iets afwisselender dan in thailand.
Die willen je wel graag hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Ben je vorige week maandag op gesprek geweest: Ja we laten het deze week even telefonisch weten. Vrijdag: We mailen je maandag met de resultaten. Woensdag: Ja ik ga even met iemand in overleg en je wordt vandaag teruggebeld!!
Of niet
Je punt?quote:
Waarom bel je nog terug ?quote:
Ja inderdaad, kan beter niet meer terug bellen als het even wat langer duurtquote:
deze nigga eet kreeftquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Al hebben we een paar dagen kreeft gegeten in een posh restaurant en blind de rekening met cc betaald. Dat zal niet best zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |