Goeie vraag. Ik zou wl laten merken dat ik daar niet blij mee ben neequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat nou als ze tijdens de relatie viesdik wordt?
ben jij nou echt zo dik?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik zou wl laten merken dat ik daar niet blij mee ben nee![]()
De meeste vrouwen zouden hetzelfde ook bij mannen doen dus ja, dat recht heb je wel vind ik
laat de sjw's dat maar niet horenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik zou wl laten merken dat ik daar niet blij mee ben nee![]()
De meeste vrouwen zouden hetzelfde ook bij mannen doen dus ja, dat recht heb je wel vind ik
Jaquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat de sjw's dat maar niet horen
wil wel weten hoe jij er bij loopt danquote:
Niks mis met een buikjequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
tenzij Fokkie enorm is aangekomen de laatste maanden vind ik hem niet extreem dik ofzo, mag een kilootje af maar ach
Ik ben afgevallen de laatste maanden dusjaquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:31 schreef Sked het volgende:
tenzij Fokkie enorm is aangekomen de laatste maanden vind ik hem niet extreem dik ofzo, mag een kilootje af maar ach
kloptquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zonder buik wordt het lastig in leven te blijven
Rare opmerkingen zijn dat altijd jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zonder buik wordt het lastig in leven te blijven
spijkerbroek shirtje overhemd geen hoofddekselsquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
wil wel weten hoe jij er bij loopt dan
wat een autisten hier alles letterlijk nemenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rare opmerkingen zijn dat altijd ja
Net als beweren dat sommige vrouwen geen kont hebben
Volgens mij ben je echt een medisch wodner wil je die niet hebben
Nu hebben vrouwen ook geen kont nodig, want ze poepen niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rare opmerkingen zijn dat altijd ja
Net als beweren dat sommige vrouwen geen kont hebben
Volgens mij ben je echt een medisch wodner wil je die niet hebben
Het gaat beter op voor boobs overigens.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wat een autisten hier alles letterlijk nemen
tr je mag mijn foto niet plaatsen zonder toestemmingquote:
ik heb geen ban gehad van hostimeisterquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tr je mag mijn foto niet plaatsen zonder toestemming
watquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:36 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik heb geen ban gehad van hostimeister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |