Ik heb mijn homo broer seks zien hebben. Bijna zelfmoord gepleegd,quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
Iemand had een keer mijn pohi vanaf het begin nagelezen en daar kwamen hele rare verhalen over homoseks na gym naar boven
Wat een troll was. Maar toen was ik ook al gay dus
beetje ongemakkelijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
Iemand had een keer mijn pohi vanaf het begin nagelezen en daar kwamen hele rare verhalen over homoseks na gym naar boven
Zou jij ronaldo voor 50 euro doen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
de dikke echte Ronaldo of Cristiano?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou jij ronaldo voor 50 euro doen?
jeugdzonden moet kunnenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
Minimaalquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij zou al 50 euro zelf geven om een nachtje met ronaldo door te brengen
nouja zegquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb mijn homo broer seks zien hebben. Bijna zelfmoord gepleegd,
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heet Ronaldo, dus nep kan ik hem niet noemen. Alleen was die dikke eerder
Ben niet zo'n fan van hemquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou jij ronaldo voor 50 euro doen?
prima prima frederik kor vind ik btw ook wel zo'n pedoquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja zolang je er niet levenslang door wordt achtervolgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |