Oh, thanks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:27 schreef Gutmensch het volgende:
Je hoeft niets te doen, want je wil toch niet faxen.
Tuurlijk wel is superhandigquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:27 schreef Gutmensch het volgende:
Je hoeft niets te doen, want je wil toch niet faxen.
Fax is scan incl emailen naar jezelf. Geen email vervanger.quote:
Faxen is scannen en e-mailen of e-mailen en printen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:33 schreef mergbot het volgende:
[..]
Fax is scan incl emailen naar jezelf. Geen email vervanger.
Nee niet uitdoen. Zoals in de beschrijving. Als je hem uitzet komt de vullade niet in de 'vervang stand'.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:37 schreef plopper19 het volgende:
Moet ik de printer eerst uitdoen voordat ik de inkt erin doe?
Er staat op de printer: "Plaats de inktpatronen die bij deze printer zijn geleverd. Sluit de scanner. Initialisatie start."
Nee, gewoon klepje open waar de inkpatronen achter horen te zitten, dan worden de printkoppen vanzelf zo gepositioneerd dat je de inktpatronen er op kan doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:37 schreef plopper19 het volgende:
Moet ik de printer eerst uitdoen voordat ik de inkt erin doe?
Er staat op de printer: "Plaats de inktpatronen die bij deze printer zijn geleverd. Sluit de scanner. Initialisatie start."
Thanks. Hoe moet ik trouwens weten in welke volgorde ze moeten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, gewoon klepje open waar de inkpatronen achter horen te zitten, dan worden de printkoppen vanzelf zo gepositioneerd dat je de inktpatronen er op kan doen.
Al gevonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:43 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Thanks. Hoe moet ik trouwens weten in welke volgorde ze moeten?
Staat erbij als het goed is. Of de kleur zelf of C, M en Y voor Cyan, Magenta en Yellow. De andere is dan zwart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:43 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Thanks. Hoe moet ik trouwens weten in welke volgorde ze moeten?
Vanaf nu pas vragen hier stellen als je er zelf echt niet uit komt.quote:
Ok, laatste vraag dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vanaf nu pas vragen hier stellen als je er zelf echt niet uit komt.
Het SSID is de naam van je thuisnetwerkje, in Windows is dat standaard 'WORKGROUP' meen ik, maar volgens mij heb je dat helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:59 schreef plopper19 het volgende:
[..]
Ok, laatste vraag dan.
Hij zegt "noteer SSID", maar daaronder staat "kan SSID niet ophalen"
SSID is natuurlijk je Wi-Fi Netwerk en niet je Windows "WORKGROUP"quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het SSID is de naam van je thuisnetwerkje, in Windows is dat standaard 'WORKGROUP' meen ik, maar volgens mij heb je dat helemaal niet nodig.
Als je kan printen vanaf je pc is het ok.
Oh ja natuurlijk, tegenwoordig welquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:11 schreef BTKlus het volgende:
[..]
SSID is natuurlijk je Wi-Fi Netwerk en niet je Windows "WORKGROUP"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |