sorry maar met zo'n minilul heb je niks op fok te zoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef Anton91 het volgende:
Dat komt omdat die mannen met hun piemeltje denken. Ook FOK!ers met 30cm ++ lullen doen dat. Die laten vrouwen sneller voor of proberen aardig te zijn.
EDIT: Pics? Om te beoordelen of ik je voor zou hebben laten gaan...
Ik heb zelf uiteraard een veel groter exemplaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:30 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
sorry maar met zo'n minilul heb je niks op fok te zoeken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Jaja, blabla, maar dit is Fok!..
[ afbeelding ]
Veel plezier op het Viva-forum.![]()
Hoogstwaarschijnlijk omdat je zelf erg vrouwelijk bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
ik vind vrouwen juist veel prettiger in de omgang dan mannen hoor.
neen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk omdat je zelf erg vrouwelijk bent.
Jij bent natuurlijk ook gewoon een one of the girls...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
Zou dat echt de reden zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef Anton91 het volgende:
Dat komt omdat die mannen met hun piemeltje denken. Ook FOK!ers met 30cm ++ lullen doen dat. Die laten vrouwen sneller voor of proberen aardig te zijn.
EDIT: Pics? Om te beoordelen of ik je voor zou hebben laten gaan...
Heb je zelf al niet eens meer door, maar je bent een compleet wijf.quote:
Gayquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
nee maar ik vind vrouwen een stuk leuker om mee om te gaan dan mannen. mannen zeiken altijd zo....en hebben rare humor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook gewoon een one of the girls...
Mannen zijn over het algemeen niet zo sneaky, roddelen niet achter je rug om, doen gewoon aardig en lief en gunnen bepaalde dingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef matthias24 het volgende:
Ik lag vannacht met je vriendinnen in bed en doe spraken anders niet al te jofel over je. Kan ook komen omdat ze de mond vol haddenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ondanks dat ik zelf een vrouw ben, ben ik wel rechtvaardig en kan ook de minpunten van de vrouwen benoemen.
Over het algemeen zijn vrouwen best bitchy naar elkaar toe, er is veel sprake van misgunnerij en jaloezie onderling. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, waaronder ik en mijn vriendinnen.
Ik was net onderweg richting huis vanuit werk (lopend, omdat ik zin had om gezond te doen en omdat het even niet regende) en kwam aan bij een oversteekplaats. De eerste twee auto's hadden een vrouwelijke chauffeur en natuurlijk keken zij mij (vies) aan en reden door zonder te stoppen. Derde was een man en die lieve sociale man stopte netjes en deed zo'n 'ga maar' gebaar met zijn hand. Is een klein voorbeeld, maar wel echt typisch.
Ook als het bijvoorbeeld gaat om projectgroepen zit ik het liefst in een groep met jongens, omdat dat minder vermoeiend is.
Klacht: bitchy doenerij van vrouwen
Ik zit ook op het Viva, maar wat ik dus zei.. veel kritiek en misgunnerij om allesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:32 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Jaja, blabla, maar dit is Fok!..
[ afbeelding ]
Veel plezier op het Viva-forum.![]()
ik heb hele andere ervaringen maar goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:38 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen niet zo sneaky, roddelen niet achter je rug om, doen gewoon aardig en lief en gunnen bepaalde dingen.
Vrouwen integendeel..
kiss my ass!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:37 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Heb je zelf al niet eens meer door, maar je bent een compleet wijf.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |