hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Of iedereen wordt gewoon getrolled en The Hound eindigt gewoon op de troon
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beter houdt IJsland het vol.
Anders baal ik.
Nieuw spitsje voor Ajax las ik?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je nou hands maken daar? ;')
Wat een gelul.
hand opstekenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je nou hands maken daar? ;')
Wat een gelul.
Zelfde als Zlatan bij Zweden jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:57 schreef JanCees het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom Ronaldo minder rendeert bij Portugal dan we gewend zijn van hem
niks God aanquote:
Vind je het gek als ze minder kwaliteit hebben.quote:
Ze zouden toch eens wat vaker FM moeten gaan spelen. Gabriel Barbosa speelt ook nog steeds in Brazilie. Dat wordt pas een spitsjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de 3de keuze van dat team.
Ik ben sceptisch.
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek als ze minder kwaliteit hebben.
Mooie goal gemaakt en alles eruit gehaald, niks mis mee.
Ik zag best op tegen de wedstrijden van vandaag, maar achteraf waren het best leuke potjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is waar
Al zie ik ze zo doorgaan tegen Hongarije of Oostenrijk
Zeker als nr 3 ook mogelijk doorgaat
Snap soweiso niet waarom je dan gaat kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag best op tegen de wedstrijden van vandaag, maar achteraf waren het best leuke potjes.
Eerst op de achtergrond aanzetten naast mijn computer en dan als het interessant word steeds meer kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap soweiso niet waarom je dan gaat kijken.
Heb vandaag even overgeslagen hoor, niks mis mee
Ik heb er mijn examen voor verzetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Morgen Rusland-Slowakije.
Ga je toch niet kijkenDat wordt een walgelijk slechte pot
Denk dat als je elke pot echt 90 min kijkt datje al gaar bent voor de knock-out fase begint, wat pas de echte interessante potjes moet gaan opleverenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst op de achtergrond aanzetten naast mijn computer en dan als het interessant word steeds meer kijken.
is juist leukquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Morgen Rusland-Slowakije.
Ga je toch niet kijkenDat wordt een walgelijk slechte pot
Ik kijk het ook niet heel geconcentreerd hoor, dat lukt me sowieso zelden meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat als je elke pot echt 90 min kijkt datje al gaar bent voor de knock-out fase begint, wat pas de echte interessante potjes moet gaan opleveren
Dat wel ja. Alhoewel. Als je als 3de door mag kan je ook laatste wedstrijd nog alles winnenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
is juist leuk
twee teams die wel moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |