Wat zeggen ze dan wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
Tevens, matches op tinder die niet gewoon een vraag stellen. Hoe voeren zij een gesprek irl?
Ze beantwoorden mijn vraag wel, maar dan echt op zo'n manier dat er geen vervolg uit kan komen weet je wel. Gaat moeizaam.quote:
Hangt er vanaf wat je afspreekt. Je mag samen helemaal zelf bepalen hoe je een 'open relatie' invult.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet tegen. Dat mag ik alleen dan. Hij niet
#hypocriet
Dus dat werkt niet.
Tenzij samen.
Doe eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze beantwoorden mijn vraag wel, maar dan echt op zo'n manier dat er geen vervolg uit kan komen weet je wel. Gaat moeizaam.
Iemand zegt dat ie vandaag heeft gewerkt, ik vraag wat voor werk, zegt hij 'Op een kantoor'. Ja, eh, iets meer?quote:
Als iemand zulke non-antwoorden geeft dan wil-ie ook niet echt, geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand zegt dat ie vandaag heeft gewerkt, ik vraag wat voor werk, zegt hij 'Op een kantoor'. Ja, eh, iets meer?Idk man, kan wel doorvragen maar komt zo niet interessant over zo.
Ach. Gewoon lekker spelen. En dan soms wat geld voor cosmetische shit geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aion is behoorlijk gay ja
Maar het is meer de vleugels die me aanspreken.
Ik heet niet voor niets ang3l hier. Heb al sinds m'n kleutertijd een engel-tik
Pakte altijd de engeltjes uit de kerststal van oma, verzamelde plaatjes etc.
Zelfs nu in m'n huis staan denk ik wel 50 engelen
Ja, als je dan een MMORPG maakt waarbij je engelen wordt... hallo, shut up and take my money! (al is t nu free to play)
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:10 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Als iemand zulke non-antwoorden geeft dan wil-ie ook niet echt, geloof ik.
Vraag hem ten huwelijk, meteen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:16 schreef Rezania het volgende:
Een nieuwe match heeft met een gifje van een hond met een roos in zijn mond gestuurd als eerste bericht.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:17 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Vraag hem ten huwelijk, meteen.
Sowieso, Tinder.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
http://ricepuritytest.com/
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn vriendje echt steunen, maar hij is net 2 weken terug uit Taiwan en gaat nu misschien weer deze week vliegen naar Korea...
Awwwquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Én hij gaat weg tot 29 juni... fuck.
Ik weet dat het vet puberaal is om te zeggen, maar ik keek zo erg uit naar de gemaakte plannen.quote:
Maar hij gaat heel plots naar Korea of zo? Klinkt een beetje apart.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vet puberaal is om te zeggen, maar ik keek zo erg uit naar de gemaakte plannen.
Ik heb hem weken lang geholpen met zijn huis en nu zou hij na een lange tijd eindelijk weer eens naar mij toe komen en nu komt dit even tussendoor.
Alle plannen van de tafel, moet ik hem weer meer dan 2 weken missen en het maar even uitzoeken. Ik vind dat best wel lastig.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:25 schreef praisethebooty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jullie braafheids-score?
http://ricepuritytest.com/
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je swiped natuurlijk niet alleen je droom partner naar rechts. En dan kan het zomaar zijn dat je ineens net iets te veel pratende matches hebt, kan gebeuren toch? Overkwam mij namelijk ook wel eens, en dan was ik ook wel te laf om dat duidelijk aan te geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat lijkt bij het grootste deel wel zo. Waarom zit je op Tinder als je geen zin hebt?
Megh, maar Korea is wel gaaf. Ga gewoon mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil mijn vriendje echt steunen, maar hij is net 2 weken terug uit Taiwan en gaat nu misschien weer deze week vliegen naar Korea...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |