Maar waarom laat ze dan onder die naam gewoon allerlei vrienden enzo? Dan zou je tich alleen maar kerels verwachten die reageren?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze bepaalde dingen doet voor geld?
Er zijn blijkbaar drie profielen. Een ziet er gewoon normaal uit en die andere 2 anders dus ze zal niet iedereen overal toevoegen lijkt mij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:59 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar waarom laat ze dan onder die naam gewoon allerlei vrienden enzo? Dan zou je tich alleen maar kerels verwachten die reageren?
Dit is Annabel Carasco.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoelde deze foto
[ afbeelding ]
:p
Johquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is Annabel Carasco.
https://www.google.com/se(...)CgB&biw=1280&bih=712
http://tineye.com/search/(...)dd00e4fb67b41c40adb/
Ik wil haar haar niet, maar wel haar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Joh![]()
Nou dan wil ik het haar van Annabel:P
Die Sabrina Gucci (zonder ||) is ze volgens mij niet. Post ook op een hele andere dag waar ze 'vanavond haar verjaardag gaat vieren', dan wanneer Danielle (Laura) een keer had gepost dat ze jarig was. Sabrina Gucci || kan ik niet vinden, maar zal wel dezelfde zijn als Sabrina Gucci.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had deze gezien
Sabrina Gucci II
Die link staat op die site die het er over had.
Gewoon, die Laura heeft heel ander kroeshaar dan de chick op de foto #kroeshaarexpertquote:
Dit is de link naar die gucci IIquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die Sabrina Gucci (zonder ||) is ze volgens mij niet. Post ook op een hele andere dag waar ze 'vanavond haar verjaardag gaat vieren', dan wanneer die een keer had gepost dat ze jarig was. Sabrina Gucci || kan ik niet vinden, maar zal wel dezelfde zijn als Sabrina Gucci.
Wat weten ze wel?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Gewoon, die Laura heeft heel ander kroeshaar dan de chick op de foto #kroeshaarexpert
En zag al dat ze veel weaves en pruiken draagt en dat haar eigen haar niet zoooooo lang is als de chick op de foto.
Enkel dat Danielle account is sowieso van haar, maar daar staan ook allerlei familieleden en vriendinnen die reacties plaatsen. Dus ze neemt een andere naam aan, alleen weten mensen uit haar omgeving er wel van. Wel erg vreemd!
Je bedoeld De Brink?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat ze een andere naam aanneemt, dat zeg ik toch steeds?
Onderhand die hele Miklo Media-club heeft geen Facebookpagina. Het kan zijn dat ze gewoon verstandig zijn, maar het kan ook zijn dat ze allemaal een extra naam hebben, voor hun Facebookpagina.quote:
Ja vreemd, maar nog vreemder is dat ze er gewoon familieleden (met haar 'echte' achternaam) en vrienden op heeft. Dus al die mensen weten dat ze een andere naam aanneemt.quote:
De Brink is geen Surinaamse naam.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld De Brink?
Misschien is dat de naam van haar vader?
Hoe heet die moeder nou?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De Brink is geen Surinaamse naam.
Ohja, was ik nog vergeten:quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen geloofwaardig verhaal. Eerder een treurige poging om de schade te herstellen.
Bovendien heb ik geen info over hoe 'het dagelijkse leven van Laura' eruit ziet.
Dat ze haar moeder niet vertelt waar ze heen gaat is ergens misschien nog enigszins te begrijpen, maar ze heeft helemaal niemand verteld waar ze heen ging. Op haar Facebookpagina zijn ook "waar ben je toch?" "laat even weten waar je bent"-reacties te vinden.
Dat haar baas de eerste zou zijn die zijn handen van haar aftrekt bij zo'n verhaal is onzin. Die baas is namelijk een goede vriend van haar, waarmee ze volgens haar moeder samen een bedrijf mee zou zijn begonnen. Hij was naar eigen zeggen ook de eerste die alarm sloeg toen hij al een maand niks meer van haar had gehoord. Dus dat hij haar verdedigt lijkt me logisch, volgens mij is dat een normale reactie (richting de media) als het gaat om iemand die dicht bij je staat.
Dat ze naar Qatar is gegaan omdat ze geïnteresseerd is in de cultuur en het land.. Moeilijk te geloven.
Als ze zo geïnteresseerd is in de cultuur en het geloof, heeft ze van te voren niet wat research gedaan om te weten dat naar de politie stappen in haar situatie niet verstandig is?
Waarom elke avond feesten en alcohol drinken in de bar van het internationale hotel, als je juist geïnteresseerd bent in de cultuur van het land en het land zelf?
En even serieus.. Je vriendin (tevens prostituee) gaat naar Qatar om te werken, en dan ga jij gratis mee om daar een beetje cultuur te snuiven?
En dan de grootste vraag die ik heb..
De 'Arabische correspondent' van de misdaadjournalist kwam -volgens de misdaadjournalist- met het prostitutieverhaal en de foto's van Lisa na het zien van een foto van Laura in het nieuws. Hoe Lisa eruit zou zien en wie het eigenlijk is, is op dat moment nog niet bekend.
Hoe heeft hij die Laura dan kunnen herkennen en kunnen weten welke Lisa erbij hoort? De enige mogelijkheid (naast het prostitutieverhaal) is dat hij gewoon wat verzonnen heeft en foto's van het profiel van een willekeurige prostituee heeft geplaatst als 'foto's van Lisa'.
Dat Lisa werkelijk een prostituee blijkt te zijn, is dan toeval.
Maar Lisa zal, net als Laura, ook wel een miljard verschillende namen gebruiken.
Ook baas 'Michael' vergist zich soms over hoe hij zijn achternaam nou ook al weer precies schrijft.
Misschien slechte ervaringen met mensen uit haar verleden?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:14 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja vreemd, maar nog vreemder is dat ze er gewoon familieleden (met haar 'echte' achternaam) en vrienden op heeft. Dus al die mensen weten dat ze een andere naam aanneemt.
En die Gucci geloof ik niet dat zij dat is, het meisje op de foto's is iemand heel anders en verder is dat een Facebook account waarop afvaltips worden gedeeld of zoiets.
Ik dacht eerst; misschien heeft ze gewoon snel haar Facebooknaam aangepast naar iets willekeurigs toen ze in het nieuws kwam, om te voorkomen dat heel Nederland haar Facebookpagina kan vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:14 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja vreemd, maar nog vreemder is dat ze er gewoon familieleden (met haar 'echte' achternaam) en vrienden op heeft. Dus al die mensen weten dat ze een andere naam aanneemt.
En die Gucci geloof ik niet dat zij dat is, het meisje op de foto's is iemand heel anders en verder is dat een Facebook account waarop afvaltips worden gedeeld of zoiets.
Omdat het een debiel is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien is er wel een logische reden voor die naam? En staat het verder los van dit verhaal.
vraag mij wel af waarom die persoon achter die site denkt dat die andere 2 dan ook van haar zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |