abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:23 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_163013583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:42 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ze stond haar mannetje wel, maar welbespraakt vond ik niet. We shall see. Ik ga eens ff kijken of ik haar op Schiphol kan opvangen. :D
Misschien leest ze hier mee. Laten we even de groeten doen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:46:48 #52
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163013719
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:43 schreef the-eye het volgende:

[..]

Misschien leest ze hier mee. Laten we even de groeten doen.
Zij kan nog niet op internet, ga ik maar ff vanuit en Lisa lijkt me een dame die haar telefoon alleen maar gebruikt om te appen en foto's/filmpjes te versturen. Instagram/Facebook je weet het wel. Ze heeft natuurlijk haar eigen LinkedIn namelijk kinky.nl.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:49:56 #53
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163013839
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:35 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Als je haar gisteren aan de telefoon hoorde in RTL Boulevard, heb ik een bruin vermoeden welke kaart zij gaat spelen.

Als zij echt verkracht is, leef ik met haar mee. En ik weet natuurlijk niet hoe iemand "hoort" te klinken na een verkrachting, maar door het hele verloop van het verhaal en al die vage omstandigheden icm hoe zij gisteren via de telefoon overkwam met haar: "ik ben slachtoffer", ben ik bang dat zij met vuur aan het spelen was en dat het verkeerd heeft uitgepakt.

Als ze niet hier al de hoer speelde, is sowieso een idioot met haar 'vriendin' mee te gaan naar Qatar die voor haar de ticket betaalt.

Welk verhaal Laura ook zal vertellen, je zult toch zien dat Lisa een reactie gaat geven op haar 'verhaal'.
Absoluut, je kan er donder op zeggen dat Laura zich nu gaat distantieren van Lisa en alles min of meer op Lisa afzet.

Lisa zal idd een eigen versie van verhaal hebben, en op een of andere manier ben ik geneigd Lisa eerder te geloven dan Laura :P (komt niet door die jopen)

De standaard tegenargumenten die je kan verwachten zomenteen:

- ja ik wist nergens van, wij zouden leuke tijd hebben in Qatar meer niet.
- ik wist niet dat Lisa een hoer was :')
- ja dat mijn moeder nergens vanaf wist komt omdat ik niet echt een goede band heb met haar laatste jaren

OW en last but not least...

Ik kan mij van die avond niet veel herinneren, alleen wat flarden en vooral toen hij op mij lag :')

Instant classic

[ Bericht 1% gewijzigd door Montelly op 14-06-2016 19:59:01 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_163014162
Daarom! Gewoon commercieel uitmelken die handel. _O_

Promo bumpers maken, website lanceren, telefoniste inhuren, live-cams online and ACTION!

Move over, Kim Holland! _O_

Toch nog een carrière in de media. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit valt onder kunst.
Vanaf vandaag zal ik nooit meer hetzelfde tegen een kunstkenner aan kunnen kijken. Bedankt. ;(

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 20:07:44 ]
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:09:41 #55
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_163014395
Waarom is dat RTL-filmpje ondertiteld?
pi_163014795
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:19 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik heb grote media nog niet echt op "kritische" vraagstelling kunnen betrappen. Alle grote nieuwszenders hebben vooralsnog oppervlakkige berichtgeving.
Maar het was toch zielig voor deze meiden dat het allemaal zo is gegaan joh.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:33:10 #57
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163015090
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maar het was toch zielig voor deze meiden dat het allemaal zo is gegaan joh.
:*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_163019994
Weer een ijzersterk stuk van Peter Breedveld:

Laura

Het is inmiddels een cliché, het verhaal van de overspelige vrouwen in het streng-christelijke Staphorst die, naar ik me heb laten vertellen, tot in de jaren zeventig nog op een strontkar werden rondgereden en zo publiekelijk werden vernederd als straf voor hun promiscuïteit.

Het overkwam de 22-jarige Laura afgelopen weekend, toen bekend werd dat ze al maanden in een Qatarese gevangenis zat omdat ze aangifte had gedaan wegens verkrachting en daarom beschuldigd werd van het hebben van buitenechtelijke seks. De eerste berichten waren al bedenkelijk, want daarin werd benadrukt dat Laura verkracht “zou zijn”, dat haar verkrachter iets in haar drankje “zou hebben gedaan.”

Als een vrouw aangifte doet van verkrachting, schrijf je dat ze aangifte heeft gedaan van verkrachting. Als je verder niks weet, ga je niet lopen suggereren dat ze liegt. Dat is hoe ik erin sta, maar goed, ik ben maar een schoolkrantredacteurtje.

Virtuele strontkar

Al snel werd duidelijk waaróm al die kwaliteitsjournalisten haar verkrachtingsverhaal niet geloofden. Er waren geruchten dat Laura prostituee was. Haar foto rouleerde op Internet en toen gingen de sluizen helemaal open. Ze had een “kleurtje” en ze bleek moslim te zijn. Nu voelde niemand zich nog verplicht tot enige terughoudendheid.

Laura zat in die Qatarese cel relatief veilig, want in Nederland werd ze op een virtuele strontkar door het hele land gereden. Er was nauwelijks een hard feit voor handen, maar het was voor iedereen duidelijk: Laura was een hoer en dús niet verkracht. Een samenvatting van al die ranzigheid verscheen zondagavond op de site van de Volkskrant, die onder andere een collega van Laura had opgevoerd die niet met zijn achternaam in de krant wilde, maar wel wat sappige details over haar wist. Ook de vriendin met wie ze in Qatar was, werd in het stuk opgevoerd. Díe stond in uitdagende kleding op Kinky.nl en dús moest Laura wel betaald zijn door de man tegen wie ze aangifte had gedaan wegens verkrachting.

Uiteraard kon in deze stroom van verdachtmakingen de Tilburgse Arabist Jan Jaap de Ruiter weer niet ontbreken, die nooit eens tegen een journalist zal zeggen dat sorry jongens, ik weet er niks van af, het is mijn vakgebied niet, dus ik hou mijn klep. Lekker meetoeteren, daartoe laat de mediageile De Ruiter nooit, never ever een kans lopen.

Bloeddorstige massa

De teneur van dit alles is dat een hoer niet moet lopen zeiken over verkrachting, ook niet in Nederland. Normaliter zou de ganse natie gesprongen zijn op deze kans om de achterlijkheid van de islam weer eens te bezingen, maar dat bleef in Laura’s geval nagenoeg uit. Ze had haar advocaat laten weten bang te zijn voor de reacties in Nederland, en die angst bleek totaal gerechtvaardigd. Terwijl Ebru Umar, die in Turkije willens en wetens de Turkse president beledigde in een poging de Duitse satiricus Jan Böhmermann naar de kroon te steken, subiet tot martelares en voorbeeld aller Nederturken werd uitgeroepen, werd Laura door een bloeddorstige massa gebrandmerkt. Zij moest maar op de blaren zitten.

Dit is je reinste rape-culture, vermoedelijk overgoten met een flinke dosis racisme en wat ik indertijd eens de Hollandse Ziekte heb genoemd: de neiging om van een slachtoffer een dader te maken, die het er zelf naar heeft gemaakt.

Interviews met journalisten

Laura is door een Qatarese rechter inmiddels schuldig verklaard maar ze mag naar huis. Haar belager is ook veroordeeld, maar hij krijgt zweepslagen. Niet wegens verkrachting, maar wegens het hebben van buitenechtelijke seks en het drinken van alcohol.

Laura zal dit wel niet lezen, maar ik heb een dringend advies voor haar: laat je niet verleiden tot interviews met journalisten. Ga niet bij Pauw zitten of iets dergelijks. Duik een tijdje onder. Kijk niet op Twitter, laat anderen niet bepalen wie of wat jij bent. Ze kunnen je alleen verscheuren als jij dat toelaat. Hou alles in eigen hand.

Hou je taai, wees sterk, vergeef jezelf. Don’t let the bastards grind you down

http://www.frontaalnaakt.nl/archives/laura.html
(onder de link is er ook een NSFW plaatje van een naakte man)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:49:28 #59
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163020463
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:38 schreef polderturk het volgende:

Laura

Het is inmiddels een cliché, het verhaal van de overspelige vrouwen in het streng-christelijke Staphorst die, naar ik me heb laten vertellen, tot in de jaren zeventig nog op een strontkar werden rondgereden en zo publiekelijk werden vernederd als straf voor hun promiscuïteit.

Het overkwam de 22-jarige Laura afgelopen weekend, toen bekend werd dat ze al maanden in een Qatarese gevangenis zat omdat ze aangifte had gedaan wegens verkrachting en daarom beschuldigd werd van het hebben van buitenechtelijke seks. De eerste berichten waren al bedenkelijk, want daarin werd benadrukt dat Laura verkracht “zou zijn”, dat haar verkrachter iets in haar drankje “zou hebben gedaan.”

Als een vrouw aangifte doet van verkrachting, schrijf je dat ze aangifte heeft gedaan van verkrachting. Als je verder niks weet, ga je niet lopen suggereren dat ze liegt. Dat is hoe ik erin sta, maar goed, ik ben maar een schoolkrantredacteurtje.

Virtuele strontkar

Al snel werd duidelijk waaróm al die kwaliteitsjournalisten haar verkrachtingsverhaal niet geloofden. Er waren geruchten dat Laura prostituee was. Haar foto rouleerde op Internet en toen gingen de sluizen helemaal open. Ze had een “kleurtje” en ze bleek moslim te zijn. Nu voelde niemand zich nog verplicht tot enige terughoudendheid.

Laura zat in die Qatarese cel relatief veilig, want in Nederland werd ze op een virtuele strontkar door het hele land gereden. Er was nauwelijks een hard feit voor handen, maar het was voor iedereen duidelijk: Laura was een hoer en dús niet verkracht. Een samenvatting van al die ranzigheid verscheen zondagavond op de site van de Volkskrant, die onder andere een collega van Laura had opgevoerd die niet met zijn achternaam in de krant wilde, maar wel wat sappige details over haar wist. Ook de vriendin met wie ze in Qatar was, werd in het stuk opgevoerd. Díe stond in uitdagende kleding op Kinky.nl en dús moest Laura wel betaald zijn door de man tegen wie ze aangifte had gedaan wegens verkrachting.

Uiteraard kon in deze stroom van verdachtmakingen de Tilburgse Arabist Jan Jaap de Ruiter weer niet ontbreken, die nooit eens tegen een journalist zal zeggen dat sorry jongens, ik weet er niks van af, het is mijn vakgebied niet, dus ik hou mijn klep. Lekker meetoeteren, daartoe laat de mediageile De Ruiter nooit, never ever een kans lopen.

Bloeddorstige massa

De teneur van dit alles is dat een hoer niet moet lopen zeiken over verkrachting, ook niet in Nederland. Normaliter zou de ganse natie gesprongen zijn op deze kans om de achterlijkheid van de islam weer eens te bezingen, maar dat bleef in Laura’s geval nagenoeg uit. Ze had haar advocaat laten weten bang te zijn voor de reacties in Nederland, en die angst bleek totaal gerechtvaardigd. Terwijl Ebru Umar, die in Turkije willens en wetens de Turkse president beledigde in een poging de Duitse satiricus Jan Böhmermann naar de kroon te steken, subiet tot martelares en voorbeeld aller Nederturken werd uitgeroepen, werd Laura door een bloeddorstige massa gebrandmerkt. Zij moest maar op de blaren zitten.

Dit is je reinste rape-culture, vermoedelijk overgoten met een flinke dosis racisme en wat ik indertijd eens de Hollandse Ziekte heb genoemd: de neiging om van een slachtoffer een dader te maken, die het er zelf naar heeft gemaakt.

Laura is door een Qatarese rechter inmiddels schuldig verklaard maar ze mag naar huis. Haar belager is ook veroordeeld, maar hij krijgt zweepslagen. Niet wegens verkrachting, maar wegens het hebben van buitenechtelijke seks en het drinken van alcohol.

Laura zal dit wel niet lezen, maar ik heb een dringend advies voor haar: laat je niet verleiden tot interviews met journalisten. Ga niet bij Pauw zitten of iets dergelijks. Duik een tijdje onder. Kijk niet op Twitter, laat anderen niet bepalen wie of wat jij bent. Ze kunnen je alleen verscheuren als jij dat toelaat. Hou alles in eigen hand.

Wat een raar stuk! :{

Ik heb vrijwel uitsluitend op Fok Forum over dit onderwerp gelezen, maar herken totaal niet wat Peter Breeveld schrijft. Ik weet niet hoe het op andere (nieuws)sites door mensen die reageren op deze hele toestand is gereageerd, maar ik vond hier op Fok dat er redelijk verschillend werd gereageerd.
Volgens mij was er over het algemeen een stemming van "we wachten het nog even af" en "kijken wat ze zegt als ze terug is".
pi_163020631
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:49 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Wat een raar stuk! :{

Ik heb vrijwel uitsluitend op Fok Forum over dit onderwerp gelezen, maar herken totaal niet wat Peter Breeveld schrijft. Ik weet niet hoe het op andere (nieuws)sites door mensen die reageren op deze hele toestand is gereageerd, maar ik vond hier op Fok dat er redelijk verschillend werd gereageerd.
Volgens mij was er over het algemeen een stemming van "we wachten het nog even af" en "kijken wat ze zegt als ze terug is".
Hmm, gewoon een extreemlinkse weblog net zoals Joop. Dus pro-minderheden, pro-islam, overal is geïnstitutionaliseerde racisme aanwezig. Een weblog die het goed zal doen onder Turken en Marokkanen omdat er wordt geschreven wat ze willen zien en horen. Verder Laura moslim. Dat is wel heel liberaal moslim: geen hoofddoek, uitdagend op de foto gaan. Daar is weinig moslim aan. Ik heb nergens in de media gelezen dat Laura moslim is. Hij ziet spoken die Breedveld.

quote:
Frontaal Naakt is een Nederlandse weblog, opgericht door journalist en columnist Peter Breedveld. Grondleggers zijn, naast Breedveld zelf, Elsevier-cartoonist Ad Kolkman, columnist Lagonda en fervent boekenliefhebber Jon Howells. Het weblog beschrijft zichzelf als een "fundamentalistisch-secularistisch multiculturalistisch-hedonistisch, webmagazine voor de zichzelf respecterende zelfislamiseerder."
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frontaal_Naakt
pi_163020756
Ik snap niet goed waarom haar kleur er met de haren bijgetrokken moet worden, als ze blond was geweest had ik haar verhaal nog steeds niet geloofd. Het rammelt aanalle kanten. Endat hele moslim zijn is er pas later bijgekomen en was vanaf het begin al dubieus.

Maar blijkbaar is liegen tegen famillie en vrienden over de reisbestemming vrij normaal bij Peter. En het stilhouden dat je vastzit ook.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:56:12 #62
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163020776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:52 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Hmm, gewoon een extreemlinkse weblog net zoals Joop. Dus pro-minderheden, pro-islam, overal is geïnstitutionaliseerde racisme. Een weblog die het goed zal doen onder Turken en Marokkanen omdat er wordt geschreven wat ze willen zien. En verder Laura moslim. Dat is wel heel liberaal moslim: geen hoofddoek, uitdagend op de foto gaan. Daar is weinig moslim aan. Ik heb nergens in de media gezien dat Laura moslim zou zijn. Hij ziet spoken die Breedveld.

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Frontaal_Naakt
Nou nou nou. Laura is in ieder geval geen moslim anders was ze niet wegkomen uit Qatar met zo'n lichte straf. In de rechtbank had ze toch verklaard dat ze christen is. Volgens mij is ze dat ook niet, maar je moet in die golfstaten niet aangeven dat je atheist bent, want dat begrijpen ze helemaal niet :{
pi_163020803
Ze heeft meerdere keren gelogen, dus over de verkrachting kan ze de waarheid verdraaien.....
SOONY
pi_163020868
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Nou nou nou. Laura is in ieder geval geen moslim anders was ze niet wegkomen uit Qatar met zo'n lichte straf. In de rechtbank had ze toch verklaard dat ze christen is. Volgens mij is ze dat ook niet, maar je moet in die golfstaten niet aangeven dat je atheist bent, want dat begrijpen ze helemaal niet :{
De enige reden waarom ze met een lichte straf vanaf is gekomen: internationale media-aandacht. De jonge vrouw zat maanden vast en toen de moeder/advocaat de media opzochten was het binnen 2 dagen raak. Ze werd vrijgelaten. Qatar is een dictatuur. Als de Emir zegt laat vrij want het kost ons meer dan het oplevert is ze direct vrij. Onafhankelijke rechtspraak kennen ze daar niet. Hetzelfde is gebeurt met die Noorse die een paar jaar geleden in Dubai werd vastgehouden: internationale media-aandacht en een paar dagen later is ze vrij. Het doet toerisme geen goed. Veel toeristen zijn westerlingen en als die dit soort verhalen horen dan krijgt het toerisme daar een knauw. Het zijn vrouwonvriendelijke landen die Arabische Golfstaten. Dat is waar het om zou moeten draaien. Een soort tweederangse burgers. En dan ben ik behoorlijk mild in mijn uitspraken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 14-06-2016 23:05:03 ]
pi_163020887
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Op haar paspoortfoto draagt ze wel een hoofddoek. Dat ze opeens christen is, komt ook alleenmaar omdat ze als moslima harder gestraft zou worden.
pi_163021051
‘Laura reisde naar Qatar met prostituee’

Vandaag hoort Laura de B., die vastzit in Qatar voor ‘buitenechtelijke seks’, maar naar eigen zeggen werd verkracht, de precieze aanklacht tegen haar. De kwestie is omgeven met raadselen en onduidelijkheid.

De verontwaardiging over de zaak van Laura sloeg over in verwarring door al het nieuws en de geruchten die de laatste dagen naar buiten kwamen. De 22-jarige Utrechtse vrouw reisde stiekem mee naar Qatar met Lisa, een vriendin die als prostituee werkte en de reis voor Laura zou hebben betaald.

Prostitutie
Lisa zou werken voor Kinky.nl maar het is onduidelijk wat Laura zelf deed in Qatar. Zij zou haar eigen ‘mediabedrijfje’ hebben, maar haar moeder geeft toe dat Laura misschien ook de prostitutie in was gegaan, nadat zij van Lisa te horen kreeg dat die als prostituee werkte. Terwijl Laura al sinds 14 maart vastzit in het islamitische olieland, kreeg haar familie pas recentelijk te horen dat de vrouw is opgesloten in Qatar. Haar vriendin Lisa is overigens direct uit Qatar vertrokken.

Of ze nou als prostituee werkte of niet, als Laura is verkracht, moet de dader worden bestraft, en Laura worden vrijgelaten. Dat vindt ook de advocaat van haar moeder, Brian Lokollo. ‘Al was ze daar om zogezegd werkzaamheden te doen, dan nog kan het zijn dat ze een avondje uit was en er toen iets in haar drankje is gedaan,’ zegt de raadsman.

Opvallend is wel dat Lokollo op vrijdag voor het eerst met het nieuws naar buiten kwam dat Laura vastzit, en nu een mediastilte heeft aangevraagd. ‘We hebben ons doel bereikt: er is aandacht voor haar zaak gegenereerd en het is ons gelukt de kwestie op de politieke agenda te zetten,’ zegt Lokollo. Hij wil geen vragen van de pers meer beantwoorden.

Vrouwonvriendelijk
De autoriteiten in Qatar geloven het verhaal van Laura niet, en het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken denkt dat zij daar wel eens gelijk in zouden kunnen hebben. Laura zou namelijk verschillende verhalen hebben verteld. Eerst gaf ze aan dat de seks vrijwillig was, daarna hield ze vol dat ze zwak werd in een club en uren later wakker werd, met gescheurde kleren, op het dak van een appartementencomplex.

Volgens vriendinnen van Laura in Qatar zou ze de waarheid spreken over de verkrachting. De 'dader', die net als Laura vastzit, beweert dat de seks vrijwillig was. De familie van de dader wil overigens dat Laura met hem trouwt, zodat de verdenking vervalt.

Als toch blijkt dat Laura werd verkracht, kan ze alsnog vervolgd worden. In bepaalde vrouwonvriendelijke islamitische landen als de Verenigde Arabische Emiraten, Saoedi-Arabië, Iran en dus Qatar, worden slachtoffers van seksueel misbruik vervolgd omdat ze toch 'buitenechtelijke seks' hebben gehad.

Bron
pi_163021164
Ja.. Het dak van dat appartementencomplex..
Ik las dat het voor justitie in Qatar wel duidelijk was dat Laura met die man gewoon op haar eigen hotelkamer was.
pi_163021183
Weet iemand of ze al in Nederland is?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:16:33 #69
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163021354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Weet iemand of ze al in Nederland is?
Ik heb haar net opgehaald met Lisa. Ik zet ze zometeen weer aan het werk.

Ze heeft eerst wat schoonmaakwerk in te halen.
pi_163021371
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:16 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik heb haar net opgehaald met Lisa. Ik zet ze zometeen weer aan het werk.

Ze heeft eerst wat schoonmaakwerk in te halen.
Wel lief zijn he.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:18:28 #71
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163021425
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel lief zijn he.
Ze heeft nog wat slagen te goed dus ik moet ff kijken hoe we dat regelen. Kijken hoe goed ze schoonmaakt..
pi_163022519
quote:

Laura

Virtuele strontkar

Bloeddorstige massa

Raar verhaal. Het liegen over verkrachting, dat is waar men terecht over valt. Met alle respect: het laagste van het laagste wat een vrouw kan doen.
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2016 @ 00:17:16 #73
70532 loveli
N
pi_163022621
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:10 schreef skrn het volgende:

[..]

Raar verhaal. Het liegen over verkrachting, dat is waar men terecht over valt. Met alle respect: het laagste van het laagste wat een vrouw kan doen.
Heeft ze gelogen over de verkrachting? Dat stukje nieuws heb ik gemist. Heb je een linkje naar de bron?
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:22:33 #74
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163022696
quote:

(...) Terwijl Ebru Umar, die in Turkije willens en wetens de Turkse president beledigde in een poging de Duitse satiricus Jan Böhmermann naar de kroon te steken, subiet tot martelares en voorbeeld aller Nederturken werd uitgeroepen, werd Laura door een bloeddorstige massa gebrandmerkt. (...)
Geen idee wie Peter Breedveld is, maar als je deze snol vergelijkt met mevrouw Ebru Umar ben je toch wel behoorlijk gestoord.
pi_163022724
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Heeft ze gelogen over de verkrachting? Dat stukje nieuws heb ik gemist. Heb je een linkje naar de bron?
Dat weten we niet, ze heeft verschillende versies verteld over wat er gebeurt is die avond. Ze loog tegen famillie en veienden over waar ze heen ging. En het heeft vrij lang geduurd toen ze eenmaal vast zat, tot ze contact opnam met famillie en vrienden over waar ze zat. Combineer dat met een vriendin die er als een haas vandoor ging en trek je eigen conclusies.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')