Deze keer niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HET IS ALTIJD DE SCHULD VAN DE OVERHEID
WEGKIJKER GESPOTquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze keer niet.Iig niet op dit schaalniveau.
Ik heb nog altijd geen kwartje van Kok teruggekregen, met rente is dat inmiddels opgelopen tot honderden euro'squote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:28 schreef HPLC het volgende:
En als het de schuld is van de burger of van een bedrijf dan komt dat door slechte voorlichting van de overheid
dat hebben die vluchtelingen gepikt natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen kwartje van Kok teruggekregen, met rente is dat inmiddels opgelopen tot honderden euro's
WAAR BLIJFT HET
En wie liet ze binnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat hebben die vluchtelingen gepikt natuurlijk
zou me ook kapot ergeren aan jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik loop al dagen zonder broek rond in huis en mn moeder ergert zich eraan.
Snap ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
nhhgquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh leuk, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan vieren we de verjaardag van mijn broertje bij m'n pa.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou me ook kapot ergeren aan je
paraplu een optie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:38 schreef housesoftheholy het volgende:
ik wil naar de Jumbo om koekjes te halen maar het regent zo hard
hmm, ja, dat probleem ken ikquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ik niet, had er 3 maar nu 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |