Ja, was ook een klein foutje, maar wel sneu voor die vent dat hij nou 12 dagen geen stroom en gas heeft.quote:
Kunnen ze toch gewoon gelijk veranderen? Of nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, was ook een klein foutje, maar wel sneu voor die vent dat hij nou 12 dagen geen stroom en gas heeft.
ik zou hem ter compensatie een fok pimp abo gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, was ook een klein foutje, maar wel sneu voor die vent dat hij nou 12 dagen geen stroom en gas heeft.
srs? Ken alleen die tegenover belcompanyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik las het
Ze hebben super veel winkelpanden in de binnenstad. Niet verwacht.
Gvd man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb me vanmorgen nog geschoren, komt erg dichtbij zo
Nee zo'n fysieke afsluiting is allemaal gedoe. Er is een verschil tussen 'administratief' aangesloten zijn en 'fysiek' afgesloten zijn. We hebben hem nu met spoed administratief aangemeld maar daar heb je geen flikker aan als de netbeheerder uit rancune je meter uit je kast heeft gesloopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kunnen ze toch gewoon gelijk veranderen? Of niet
Nooit van gehoord zelfs.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit bij scheer en foppen geweest
Die verhuren ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs? Ken alleen die tegenover belcompany
hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb me vanmorgen nog geschoren, komt erg dichtbij zo
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit bij scheer en foppen geweest
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n tussenbaantje voor een energiemaatschappij, en iemand is zojuist door mijn schuld fysiek afgesloten door de netbeheerder. Betekent dat iemand 12 dagen zonder stroom en gas zit en zo'n fysieke afsluiting en aansluiting kost bij elkaar echt 600 euro ofzo, die is voor onze rekening.
die winkel bestaat hier gewoon nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |