In een discussie wissel je argumenten uit...en dan heb je het fenomeen ...you win some..you lose some.. en ik vond ik dit geval Do sterker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, je brengt het alsof het een wedstrijd is, 'punt voor Do'.
In een discussie gaat het niet om winnen of verliezen, al denken losers van wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In een discussie wissel je argumenten uit...en dan heb je het fenomeen ...you win some..you lose some.. en ik vond ik dit geval Do sterker.
Dat is met Ramona ook .quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Do wint vaak discussie's omdat ze keihard is en de bitch from hell houding altijd aanneemt
Cees ziet dingen wel goed hoor. En hij zegt het zoals het is. Al is ie af ent oe een ouwe zeur (ja ja en een matennaaier) ik vind hem topquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef DeNiAs het volgende:
Cees zegt tegen Do zodra je iets tegen Ramona zegt gelijk bam in de verdediging .
Maar dan is het antwoord te pijnlijk, beter over een woordje vallen en daar lekker over doorzeiken, aandacht verleggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef kkka3 het volgende:
Cees: als er 1 voor zichzelf op kan komen ben jij het wel
Juistem![]()
Doos weer over de beawrrrrgumentatie waawrrrr ze niks mee kan.
Je kan ook doorvragen Doos, Ramoon zegt het wel tegen je
Dat is klink klare onzin. Uiteraard heb je soms discussies zonder dat.. maar er zijn er ook met.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In een discussie gaat het niet om winnen of verliezen, al denken losers van wel.
Precies bitchen en weglopen *kots*quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dan is het antwoord te pijnlijk, beter over een woordje vallen en daar lekker over doorzeiken, aandacht verleggen.
Een discussie heeft geen moer met winnen of verliezen te maken, maar proberen de ander te overtuigen van je punt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is klink klare onzin. Uiteraard heb je soms discussies zonder dat.. maar er zijn er ook met.
En dat weet jij ook wel.
Nou dan komen er nog meer aan de beurt voor Vic, Gina of Ben zijn dan de volgende die geëlimineerd moeten worden! Brr eng wijfquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Vic heeft gisteren in haar post van haar ex doorgekregen dat ze op een avond te ver was gegaan met Rob ..iets met dansen of zo .. nu wil Vic een statement maken dat zij er niets aan kan doen dat Rob verliefd op haar is geworden (want dat wordt volgens haar iedereen op haar) door hem 3 stemmen te geven .... terwijl Rob allang heeft aangegeven dat hij niet verliefd is maar gewoon van haar houdt als maatjes zijnde..
En als dat dan lukt... hoe noem je dat dan ?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een discussie heeft geen moer met winnen of verliezen te maken, maar proberen de ander te overtuigen van je punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |