sowquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vraag gelijk even of ze Fok! voor je blokkeren.
Heb ik gedaan, maar had teveel meerwaarde volgens hen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat was een leugen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat is Stuvia nou weer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zulke verslagen staan voor 40 euro op stuvia. Ik lijk wel gek
Ik Googelde op mijn verslag om inspiratie op te doen en kwam een website tegen genaamd stuvia waar je verslagen kan kopen en verkopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is Stuvia nou weer?
Ik heb nooit mijn school afgemaakt hè dus ik ben daar allemaal niet bekend mee.
Oh oké, weer iets geleerd bedankt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik Googelde op mijn verslag om inspiratie op te doen en kwam een website tegen genaamd stuvia waar je verslagen kan kopen en verkopen
hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oké, weer iets geleerd bedankt.
Je bent nooit te oud om te leren hè haha.
Alaba ook evenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis met Portugal, Quaresma gaat weer shinen
Dat zijn de goede momenten van de dag.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, net m'n ontbijt genuttigd en er vindt direct een bodemverzakking plaats in m'n darmstelsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |