quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Word je niet zo makkelijk nat dan ofzo? :s
Oostenrijk - Hongarije en Portugal - Ijsland.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gekeken wat er komt vandaag. Ik in ieder geval niet.
Twee maar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Oostenrijk - Hongarije en Portugal - Ijsland.
Figo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee maar?
Portugal is nog enigszins leuk ok te kijken als die debiel meedoet.
?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Germano het volgende:
Ik wacht op m'n wachtwoord. Typisch weer hè.
Wat lul je nou weerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Germano het volgende:
Ik wacht op m'n wachtwoord. Typisch weer hè.
quote:
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.quote:
O. Welke provider ehb je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.
Vraag gelijk even of ze Fok! voor je blokkeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.
Heb je ook je abonnement verlengd? Dat kon vanwege schrikkeljaar niet een dag eerderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Beller is sneller.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |