TR kut racist.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal ook eens niet met zo'n buitenlander als jij.
dat weet ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik weet dat ik niet nieuw én niet kut ben.
[..]
Zal ook eens niet met zo'n buitenlander als jij.
..............quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En wrm lok je me naar de SC :s
Ik heb nog wel beetje concentratie voor je. 5 euro kost het jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
Mijn concentratie voor vandaag is alweer op.
bron?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Germano het volgende:
Champions League vanaf volgend jaar te zien bij Veronica.
Hoera, de volgende commerciële zender met waardeloos commentaar en veel reclame.
newbiesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom hier al vanaf 2010 of zo. Zit wel snor.
Dan moet je misschien eens naar een concentratiekamp worden gestuurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
Werken voor je geld gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En wrm lok je me naar de SC :s
Haha er zit niet zoveel in bij jou of wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
Gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens naar een concentratiekamp worden gestuurd.
ja, dat is kut. veronica was normaal de zender die nog iets leuks uitzond tijdens die wedstrijden..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Germano het volgende:
Hoera, de volgende commerciële zender met waardeloos commentaar en veel reclame.
DAT WOU IK OOK ZEGGEN!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens naar een concentratiekamp worden gestuurd.
Mag ik ook betalen in natura?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb nog wel beetje concentratie voor je. 5 euro kost het je
Mijn alarm ging afquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werken voor je geld gvd.
Hoe lokte ik je?
gvdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Germano het volgende:
Als ik eenmaal bezig ben wel. Maar beginnen is moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha er zit niet zoveel in bij jou of wel.
jawelquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Verandert dus gewoon echt niks
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is kut. veronica was normaal de zender die nog iets leuks uitzond tijdens die wedstrijden..
Nee, misschien moeten we een gironummer openen voor de publieke zender, zodat die het weer krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Verandert dus gewoon echt niks
Rustaaagh. Wie dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
hoerentyfysgraf bloedlijdendtering incompotente lamzakken, ik wil mijn 430 euro terug![]()
even weer boos bellen, want ja als je 430 te veel afschrijft hoef je dat niet direct terug te betalen maar nee doe gewoon ja binnen nu en 2 weken waarschijnlijk
Waarvoor?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
hoerentyfysgraf bloedlijdendtering incompotente lamzakken, ik wil mijn 430 euro terug![]()
even weer boos bellen, want ja als je 430 te veel afschrijft hoef je dat niet direct terug te betalen maar nee doe gewoon ja binnen nu en 2 weken waarschijnlijk
Die hebben alleen nog maar interesse in uitzendrechten van de F1.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, misschien moeten we een gironummer openen voor de publieke zender, zodat die het weer krijgen.
Begin nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik eenmaal bezig ben wel. Maar beginnen is moeilijk
Die mogen wat mij betreft wel bij RTL7 blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben alleen nog maar interesse in uitzendrechten van de F1.
Mijn UI gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is vast nog iets van voor mijn tijd.
ja vroeger idd, maar toen altijd met walgelijke reclames erbijquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Hoe kom ik bij RTL7? Is van vroeger gok ik?
ik wacht al een week, ik ben niet meer rustag, godvergeten bloedangels bij de verzekeringquote:
Dat ken ik niequote:
Verzekeringsmaatschappijenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht al een week, ik ben niet meer rustag, godvergeten bloedangels bij de verzekering
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik hiermee aanmoet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Word je niet zo makkelijk nat dan ofzo? :s
Oostenrijk - Hongarije en Portugal - Ijsland.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gekeken wat er komt vandaag. Ik in ieder geval niet.
Twee maar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Oostenrijk - Hongarije en Portugal - Ijsland.
Figo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee maar?
Portugal is nog enigszins leuk ok te kijken als die debiel meedoet.
?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Germano het volgende:
Ik wacht op m'n wachtwoord. Typisch weer hè.
Wat lul je nou weerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Germano het volgende:
Ik wacht op m'n wachtwoord. Typisch weer hè.
quote:
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.quote:
O. Welke provider ehb je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.
Vraag gelijk even of ze Fok! voor je blokkeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.
Heb je ook je abonnement verlengd? Dat kon vanwege schrikkeljaar niet een dag eerderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Beller is sneller.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
sowquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vraag gelijk even of ze Fok! voor je blokkeren.
Heb ik gedaan, maar had teveel meerwaarde volgens hen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat was een leugen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat is Stuvia nou weer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zulke verslagen staan voor 40 euro op stuvia. Ik lijk wel gek
Ik Googelde op mijn verslag om inspiratie op te doen en kwam een website tegen genaamd stuvia waar je verslagen kan kopen en verkopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is Stuvia nou weer?
Ik heb nooit mijn school afgemaakt hè dus ik ben daar allemaal niet bekend mee.
Oh oké, weer iets geleerd bedankt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik Googelde op mijn verslag om inspiratie op te doen en kwam een website tegen genaamd stuvia waar je verslagen kan kopen en verkopen
hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oké, weer iets geleerd bedankt.
Je bent nooit te oud om te leren hè haha.
Alaba ook evenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis met Portugal, Quaresma gaat weer shinen
Dat zijn de goede momenten van de dag.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, net m'n ontbijt genuttigd en er vindt direct een bodemverzakking plaats in m'n darmstelsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |