Net niet gelukt je in te halenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ben er voorlopig wel ff klaar mee.![]()
[ afbeelding ]
Dus wat je zegt is: "Kom op Roger. Beter je best doen, want anders ga ik je straks voorbij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:49 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Net niet gelukt je in te halen![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je in godsnaam zo ver zonder dood te gaan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is: "Kom op Roger. Beter je best doen, want anders ga ik je straks voorbij."
[ afbeelding ]
Zo las ik het iig.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is: "Kom op Roger. Beter je best doen, want anders ga ik je straks voorbij."
[ afbeelding ]
Zo las ik het iig.
Gewoon rustig aan doen, niet te wild met die ballen spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam zo ver zonder dood te gaan?
Heb je een tactiek ofzo om die balletjes op te sluiten?
Aight, ik ben dus gewoon te ongeduldigquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen, niet te wild met die ballen spelen.
Beetje als irl dus.![]()
Maar serieus. Hoe verder je komt, hoe meer ballen je kan maken. Je kan ze dus steeds kleiner maken om toch aan de 66.6% te komen. Je kan aan het plaatje nog zien dat er weinig groots tussen zit. Ik zit soms ook gewoon 10-20 seconden te wachten op een opening.![]()
Die stuiterballen moet je wat geluk mee hebben, soms komen ze idd vast te zitten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:10 schreef DoubleDip het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer, acceptabel?
Welkom in de top 10quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:10 schreef DoubleDip het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer, acceptabel?
Toegevoegd, wel volgende keer je naam invullenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |