Als jij er van overtuigd bent dat normaal functioneren niet het antwoord is, prima dat is jouw keuze. Maar draag dan ook de verantwoordelijkheid voor de gevolgen die daaruit voortvloeien. Je maakt jezelf het slachtoffer van je eigen gedrag. Je wilt je niet aanpassen, prima.. maar verwacht dan niet dat anderen de verantwoordelijkheid gaan dragen voor de gevolgen van jouw instellingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:19 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Als je de extentie zou weten van de problematiek, zou je weten hoe ernstig deze wereld in de knoei is, en zou je dit niet zo zeggen. Professionele hulp lost niks op. Ik blijf beleefd.
Iedereen denkt maar "normaal" fucntioneren het antwoord is.
Daarop zeg ik. GROW SOME BALLS.
Ja klopt. Dankje. Maar ergens, ergens denk ik toch dat door de manier waarop ik leeft dat ik bedoeld ben om iets door te geven op een bepaalde manier, al is het niet positief dan negatief(wat ook een zaadje voor iets positiefs kan hebben).quote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat ik hier boven al aangaf. Je bent veel energie kwijt aan zaken waar je toch niet verder mee komt in je zoektocht naar een antwoord.
Je kunt of A bellen om te kijken of je eerder antwoord kan krijgen
Of B wachten op de uitslag
Speciale fora: op het internet is voor 'iedereen' een plekje. Er zijn heus meer mensen als jou die in een bepaalde waarheid leven. Maar die bepaalde waarheid kán wat afwijken van de daadwerkelijke waarheid. Nogmaals: er zijn meer mensen zoals jij bent.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:30 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Naja niet geheel maar in grote lijnen begrijpt in iedergeval me moeder het.
Omdat de echte waarheid niet zo makkelijk te snappen is... die is niet zo "goedkoop" om het zo maar te noemen. Er zijn wel degelijk mensen die mij wel snappen en die precies weten waar ik het over heb. Ik heb contact met mensen over heel de wereld over deze problematiek, op speciale fora's enz. Maarja we zijn een minderheid, en de manier waarop ik dat vorm geef nog minder.
Ik luister regelmatig vele interviews over verschillende dingen die spelen in de wereld, en daar denk ik over en op mijn manier gebruik ik deze.
Haha Rene, ik wist het, ik hou van je, op het moment dat ik dit schreef, ging dit door mijn gedachte. Wat wil je hiermee zeggen. Het is totaal niks zeggend. Misschien net zo nikszeggend als wat ik zeg met dat forum. Maar ik zeg daarmee dat iig er wel mensen zijn die mij begrijpen. Maargoed dat is niet belangrijk voor de waarheid, ookal sta je alleen, maakt je niet gek per definitie.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Speciale fora: op het internet is voor 'iedereen' een plekje. Er zijn heus meer mensen als jou die in een bepaalde waarheid leven. Maar die bepaalde waarheid kán wat afwijken van de daadwerkelijke waarheid. Nogmaals: er zijn meer mensen zoals jij bent.
Maar, wel zoals je aangeeft, 'we zijn in de minderheid'. Je begrijpt dan ook wel waarom.
Nou Hans, je bent wel goed zoals je bent, je houdt goed je geloof vast. Zoals al gezegd: voor elk persoon is een plekje. Vind je plekje.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Haha Rene, ik wist het, ik hou van je, op het moment dat ik dit schreef, ging dit door mijn gedachte. Wat wil je hiermee zeggen. Het is totaal niks zeggend. Misschien net zo nikszeggend als wat ik zeg met dat forum. Maar ik zeg daarmee dat iig er wel mensen zijn die mij begrijpen. Maargoed dat is niet belangrijk voor de waarheid, ookal sta je alleen, maakt je niet gek per definitie.
Ja dat klopt..voor zowel jou als mij.. natuurlijk. Maar het punt is echte waarheid is niet voor de masses nu helaas.. anders zou de wereld er ook niet zo uitzien als dat het doet.
Ja weetje, ik snap wat je zegt, maar als we dit allemaal doen onder het mom van de wereld draait door en niet te veel nadenken.. Tja nee sorry, ik ben anders. Ik realiseer me de ernst en moet daar gebruik van maken, er komt verantwoordelijkheid bij. En ik kies om die op deze manier te uiten.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou Hans, je bent wel goed zoals je bent, je houdt goed je geloof vast. Zoals al gezegd: voor elk persoon is een plekje. Vind je plekje.
Maar besef dat de wereld doordraait en je je energie goed moet verdelen. Denk niet overal wat achter en probeer op een bepaalde manier helder te denken. Jouw waarheid is niet altijd een ander zijn of haar waarheid. Jouw waarheid is jouw waarheid.
En lukt het niet, het leven zo te nemen zoek professionele hulp. Dat is er niet voor niks.
Succes! Ik ga maar eens slapen, we moeten morgen weer centjes verdienen.
Als moeder in de WAO zit dan acht ik de kans op een herkeuring klein, maar als moeder ook al haar hele leven arbeidsongeschikt is zou moeder ook in de WaJong kunnen zitten.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef agter het volgende:
Moeder in de WAO, zus in de bijstand, zelf heeft TS Wajong.
En je vader?
Volgens TS:quote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als moeder in de WAO zit dan acht ik de kans op een herkeuring klein, maar als moeder ook al haar hele leven arbeidsongeschikt is zou moeder ook in de WaJong kunnen zitten.
WAO AOW.. haha altijd die lettertjes.quote:
Wat vindt zij dat ze zou moeten krijgen, dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:06 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
WAO AOW.. haha altijd die lettertjes.
Bijstand zit ze trouwens eigenlijk. ookal heeft ze wel gewerkt vroeger voor een tijd. Klinkt heel vreemd. En ze vind dit zelf ook niet eerlijk omdat ze hierdoor minder krijgt.
Nou nee, ze krijgt zeker niet minder.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:06 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
WAO AOW.. haha altijd die lettertjes.
Bijstand zit ze trouwens eigenlijk. ookal heeft ze wel gewerkt vroeger voor een tijd. Klinkt heel vreemd. En ze vind dit zelf ook niet eerlijk omdat ze hierdoor minder krijgt.
Gelijk hebben of gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef Hansklokjes het volgende:
Terecht hebben en terecht krijgen zijn 2 verschillende dingen spiritus.
Je komt niet echt sympathiek over. Misschien is jouw Wajong wel terecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik ben een anarchist van hart en laat mij niet de mond snoeren.
Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Yep, met zo'n verhaal keuren ze je wel af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Hansklokjes het volgende:
Er is een interdimensionele oorlog gaande om aarde. Die van zowel op aards niveau als op spiritueel niveau gevoerd word.
Op aards niveau en spiritueel niveau heeft het alles ge-infiltreerd, regeringen religies noem maar op.
Het is een eeuwen lang project.
Het heeft zijn handen zo diep in het pysche van de mens. In de manier waarop we denken en doen.
Het zit in onze DNA, en de manier waarop we met elkaar omgaan, en dus bijv hoeveel empathie en liefde we kunnen laten zien.
Als we daar niet genoeg bewust van worden we echt het verkeerde pad op gaan. Dit kan mijn ziel mij niet toelaten, niet voor mijzelf iedergeval niet. Je moet NEE zeggen tegen systemen van totale controle. Ja en voordat mensen beginnen over zelfvoorziendzijn, wees toch ook realistisch..
Ik kan de verbindengen in het dagelijks leven overal zien. waar mensen hun aandacht aan besteden en hoe ze omgaan met hunzelf elkaar enz. Waar jezelf mee te maken krijgt. Het geld systeem enz enz Ik kan dit niet aanzien de onlogischheid.
Echter zelfs mensen die hiervan op de hoogte zijn, zijn het ook lang niet altijd met elkaar eens in de hoe en wats logischerwijs natuurlijk, en ik doe mijzelf ook niet voor dit 100% te weten, maar ik denk dat ik wel de richting weet.
Het leven is niet bedoeld op aarde zoals dat het het nu is. Ik voel dat diep.
Ik ben non comprimerend dat kan als niet sympathiek worden ervaren. Ik heb het geduld soms niet meer met mensen en hun gedachtegangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je komt niet echt sympathiek over. Misschien is jouw Wajong wel terecht.
Nou ja, zoals je nu hier over komt kan jij niet op normale wijze functioneren in de hedendaagse maatschappij. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken om je herkeuring.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef Hansklokjes het volgende:
[..]
Ik ben non comprimerend dat kan als niet sympathiek worden ervaren. Ik heb het geduld soms niet meer met mensen en hun gedachtegangen.
Zeker als dingen dus zo censureren. Terwijl ik hier gewoon 100% authentiek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |