abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162992083
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:19 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Als je de extentie zou weten van de problematiek, zou je weten hoe ernstig deze wereld in de knoei is, en zou je dit niet zo zeggen. Professionele hulp lost niks op. Ik blijf beleefd.
Iedereen denkt maar "normaal" fucntioneren het antwoord is.
Daarop zeg ik. GROW SOME BALLS.
Als jij er van overtuigd bent dat normaal functioneren niet het antwoord is, prima dat is jouw keuze. Maar draag dan ook de verantwoordelijkheid voor de gevolgen die daaruit voortvloeien. Je maakt jezelf het slachtoffer van je eigen gedrag. Je wilt je niet aanpassen, prima.. maar verwacht dan niet dat anderen de verantwoordelijkheid gaan dragen voor de gevolgen van jouw instellingen.
pi_162992177
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Nizno het volgende:

[..]

Wat ik hier boven al aangaf. Je bent veel energie kwijt aan zaken waar je toch niet verder mee komt in je zoektocht naar een antwoord.

Je kunt of A bellen om te kijken of je eerder antwoord kan krijgen
Of B wachten op de uitslag
Ja klopt. Dankje. Maar ergens, ergens denk ik toch dat door de manier waarop ik leeft dat ik bedoeld ben om iets door te geven op een bepaalde manier, al is het niet positief dan negatief(wat ook een zaadje voor iets positiefs kan hebben).
Dat mensen misschien toch iets verder kijken en echt begrijpen ipv gelijk oordelen.

maar die energie is zo sterk... ik snap dat het zinloos lijkt.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 22:33:33 #128
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162992179
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:30 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Naja niet geheel maar in grote lijnen begrijpt in iedergeval me moeder het.
Omdat de echte waarheid niet zo makkelijk te snappen is... die is niet zo "goedkoop" om het zo maar te noemen. Er zijn wel degelijk mensen die mij wel snappen en die precies weten waar ik het over heb. Ik heb contact met mensen over heel de wereld over deze problematiek, op speciale fora's enz. Maarja we zijn een minderheid, en de manier waarop ik dat vorm geef nog minder.
Ik luister regelmatig vele interviews over verschillende dingen die spelen in de wereld, en daar denk ik over en op mijn manier gebruik ik deze.
Speciale fora: op het internet is voor 'iedereen' een plekje. Er zijn heus meer mensen als jou die in een bepaalde waarheid leven. Maar die bepaalde waarheid kán wat afwijken van de daadwerkelijke waarheid. Nogmaals: er zijn meer mensen zoals jij bent.
Maar, wel zoals je aangeeft, 'we zijn in de minderheid'. Je begrijpt dan ook wel waarom.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162992357
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

Speciale fora: op het internet is voor 'iedereen' een plekje. Er zijn heus meer mensen als jou die in een bepaalde waarheid leven. Maar die bepaalde waarheid kán wat afwijken van de daadwerkelijke waarheid. Nogmaals: er zijn meer mensen zoals jij bent.
Maar, wel zoals je aangeeft, 'we zijn in de minderheid'. Je begrijpt dan ook wel waarom.
Haha Rene, ik wist het, ik hou van je, op het moment dat ik dit schreef, ging dit door mijn gedachte. Wat wil je hiermee zeggen. Het is totaal niks zeggend. Misschien net zo nikszeggend als wat ik zeg met dat forum. Maar ik zeg daarmee dat iig er wel mensen zijn die mij begrijpen. Maargoed dat is niet belangrijk voor de waarheid, ookal sta je alleen, maakt je niet gek per definitie.

Ja dat klopt..voor zowel jou als mij.. natuurlijk. Maar het punt is echte waarheid is niet voor de masses nu helaas.. anders zou de wereld er ook niet zo uitzien als dat het doet.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 22:40:34 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162992568
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Haha Rene, ik wist het, ik hou van je, op het moment dat ik dit schreef, ging dit door mijn gedachte. Wat wil je hiermee zeggen. Het is totaal niks zeggend. Misschien net zo nikszeggend als wat ik zeg met dat forum. Maar ik zeg daarmee dat iig er wel mensen zijn die mij begrijpen. Maargoed dat is niet belangrijk voor de waarheid, ookal sta je alleen, maakt je niet gek per definitie.

Ja dat klopt..voor zowel jou als mij.. natuurlijk. Maar het punt is echte waarheid is niet voor de masses nu helaas.. anders zou de wereld er ook niet zo uitzien als dat het doet.
Nou Hans, je bent wel goed zoals je bent, je houdt goed je geloof vast. Zoals al gezegd: voor elk persoon is een plekje. Vind je plekje.
Maar besef dat de wereld doordraait en je je energie goed moet verdelen. Denk niet overal wat achter en probeer op een bepaalde manier helder te denken. Jouw waarheid is niet altijd een ander zijn of haar waarheid. Jouw waarheid is jouw waarheid.

En lukt het niet, het leven zo te nemen zoek professionele hulp. Dat is er niet voor niks.

Succes! Ik ga maar eens slapen, we moeten morgen weer centjes verdienen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162992945
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nou Hans, je bent wel goed zoals je bent, je houdt goed je geloof vast. Zoals al gezegd: voor elk persoon is een plekje. Vind je plekje.
Maar besef dat de wereld doordraait en je je energie goed moet verdelen. Denk niet overal wat achter en probeer op een bepaalde manier helder te denken. Jouw waarheid is niet altijd een ander zijn of haar waarheid. Jouw waarheid is jouw waarheid.

En lukt het niet, het leven zo te nemen zoek professionele hulp. Dat is er niet voor niks.

Succes! Ik ga maar eens slapen, we moeten morgen weer centjes verdienen.
Ja weetje, ik snap wat je zegt, maar als we dit allemaal doen onder het mom van de wereld draait door en niet te veel nadenken.. Tja nee sorry, ik ben anders. Ik realiseer me de ernst en moet daar gebruik van maken, er komt verantwoordelijkheid bij. En ik kies om die op deze manier te uiten.
Ieder heeft zijn eigen perceptie inderdaad. maar wat je nu zegt lijkt sterk op solipsism...
En dat is gevaarlijk.
Slaap lekker en werk ze. Ik eer jouw pad iedergeval
  maandag 13 juni 2016 @ 22:57:36 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162993593
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef agter het volgende:
Moeder in de WAO, zus in de bijstand, zelf heeft TS Wajong.

En je vader?
Als moeder in de WAO zit dan acht ik de kans op een herkeuring klein, maar als moeder ook al haar hele leven arbeidsongeschikt is zou moeder ook in de WaJong kunnen zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162993670
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als moeder in de WAO zit dan acht ik de kans op een herkeuring klein, maar als moeder ook al haar hele leven arbeidsongeschikt is zou moeder ook in de WaJong kunnen zitten.
Volgens TS:
"Moeder sinds in haar 20ste AOW"

:+
Make my day!
  maandag 13 juni 2016 @ 23:03:05 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162993816
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:59 schreef agter het volgende:

[..]

Volgens TS:
"Moeder sinds in haar 20ste AOW"

:+
Ja ik las het, bijzonder O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162993910
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ik las het, bijzonder O+
WAO AOW.. haha altijd die lettertjes.
Bijstand zit ze trouwens eigenlijk. ookal heeft ze wel gewerkt vroeger voor een tijd. Klinkt heel vreemd. En ze vind dit zelf ook niet eerlijk omdat ze hierdoor minder krijgt.
pi_162993930
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:06 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Bijstand zit ze trouwens eigenlijk. ookal heeft ze wel gewerkt vroeger voor een tijd. Klinkt heel vreemd. En ze vind dit zelf ook niet eerlijk omdat ze hierdoor minder krijgt.
Wat vindt zij dat ze zou moeten krijgen, dan?
Make my day!
  maandag 13 juni 2016 @ 23:09:56 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162994018
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:06 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Nou nee, ze krijgt zeker niet minder.
Haar WAO was berekend over haar inkomen dat ze had toen ze arbeidsongeschikt werd, en gezien ze dat op haar 20ste werd is de basis voor haar WAO ook een enorm laag bedrag, wat in de tussenliggende jaren alleen maar de inflatiestijging voor uitkeringen heeft gehad.

Haar WAO wordt dus aangevuld tot bijstand.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162995111
Als jij er van overtuigd bent dat je Wajong terecht is ga je toch lachend naar de herkeuring?

[ Bericht 84% gewijzigd door Nizno op 14-06-2016 00:08:39 ]
pi_162995378
Terecht hebben en terecht krijgen zijn 2 verschillende dingen spiritus.
pi_162996453
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef Hansklokjes het volgende:
Terecht hebben en terecht krijgen zijn 2 verschillende dingen spiritus.
Gelijk hebben of gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen.

Maar weet je? Ik geloof je wel.
Ik geloof écht dat je denkt dat je helemaal gelijk hebt.
Dat is nou eenmaal jouw beeld maar ik ben het er niet mee eens. Da's punt 2.

Sorry dat ik het zeg maar volgens mij is jouw beeld van de werkelijkheid sterk afwijkend van het echte leven.
Zoals eerder voorgesteld is zou een gesprek met een psych helemaal geen kwaad kunnen.
Niet eens om jou te overtuigen van iets maar om je mening te kunnen ventileren en een weerwoord kunnen krijgen in een echt gesprek ipv wat heen en weer getyp.

Wat ik ook vreemd vind is dat als het UWV op de hoogte is van hoe jij denkt (alle respect voor, gedachten en denkwijzen staan iedereen vrij) ze je niet hebben gevraagd om eens van gedachten te wisselen met iemand die zij kennen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 03:17:45 #141
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_162996514
Tvp voor deze comedy.
Irene is bae <3
pi_162996562
Interessant een wajong topic.

Volgens mijn twee dossiers (uit 1996 en 2004) staat het volgende geschreven. Het UWV (voorheen GAK)

Conclusie verzekeringsarts: Uit zowel het dossier van 1996 alsook de herkeuring uit 2004. Cliënt eerste ao dag is vastgesteld in oktober 1984.

Cliënt moet van rechtswege als volledig arbeidsongeschikt worden beschouwd in de klasse 80-100%
Cliënt is niet te re-integreren.
Met cliënt zijn geen afspraken gemaakt mbt opleiding of hervatten werk.
Cliënt heeft geen relevante werk ervaring.

Volgens mijn dossiers zou ik geen arbeidsvermogen gaan krijgen, echter in het huidige schattingsbesluit (versie juni 2014) en aangepaste sociale wetgeving kan dat wel eens anders worden, want het UWV hoeft alleen bij de beoordeling in de dossierfase te kijken van veranderingen die ná 2008 hebben plaatsgevonden. Daar de dossiers van de meeste oud wajongers verouderde informatie bevat van vóór 2008 is de kans heel groot dat ik standaard arbeidsvermogen zal krijgen, maar mijn beoordeling zal pas volgens de planning zo tussen april - juni 2017 gaan plaatsvinden, dan ben ik inmiddels 52 jaar.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_162996817
Wat ik me afvraag TS, hoe oud ben je en heb je ook een opleiding afgemaakt? Misschien verslavingsproblematiek gehad? En ik bedoel dit serieus en niet om te bashen.
pi_162999131
27 en ict gedaan niveau 3 lukte niet door depressie dus ben met niv 2 papiertje weg gegaan.
Geen verslavingsproblematiek gehad, ik heb een hekel aan alchohol drugs roken dat soort dingen.

Ik hoef niet iemand te hebben om mijn gedachte te ventileren, ik wil dat de gewone mens zulke dingen ook kan gaan zien en er wat mee doet of tenminste vragen stelt. Ipv elke dag maar hetzelfde te doen wat duidelijk niet werkt. Ik zeg niet dat iedereen niet moet gaan werken, absoluut niet, daarvoor zijn er mij meerdere factoren die erbij komen kijken. Ieder heeft zijn eigen positie.

Maar zoals gezegt vannelle mijn beeld van de werkelijk kan als "anders van de "werkelijkheid" worden ervaren" Ik zeg niet dat ik de hele waarheid heb. Maar ik weet dat ik op bepaalde manieren deze veel duidelijker kan zien dan de meeste mensen.. Helaas komen daar verschillende dingen bij kijken. En ja daar kun je een beetje gek van worden als de rest maar doordraait op oude been... terwijl je ziet wat er nodig is. Dat klinkt gek voor de meeste, maar is het zo gek?? Het boeit me vrij weinig wat mensen denken ten opzichte van mezelf al kan dat vervelend zijn zeker, maar ik realiseer mij als zij dit nog steeds niet kunnen realiseren hoe serieus dit allemaal is.

Er zijn echter daarintegen wel mensen die wel realiseren dat iets mis is, gelukkig maar, zelfs hoger opgeleiden mensen. Maar het zijn er tot nu toe nog te weinig.

Ken de echte natuur van deze wereld ons verleden en de overheid..
De waarheid is heel schokkend.. meeste mensen kunnen daar niet gaan.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:19:31 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162999167
En wat is dan die waarheid?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162999504
Er is een interdimensionele oorlog gaande om aarde. Die van zowel op aards niveau als op spiritueel niveau gevoerd word.
Op aards niveau en spiritueel niveau heeft het alles ge-infiltreerd, regeringen religies noem maar op.
Het is een eeuwen lang project.
Het heeft zijn handen zo diep in het pysche van de mens. In de manier waarop we denken en doen.
Het zit in onze DNA, en de manier waarop we met elkaar omgaan, en dus bijv hoeveel empathie en liefde we kunnen laten zien.
Als we daar niet genoeg bewust van worden we echt het verkeerde pad op gaan. Dit kan mijn ziel mij niet toelaten, niet voor mijzelf iedergeval niet. Je moet NEE zeggen tegen systemen van totale controle. Ja en voordat mensen beginnen over zelfvoorziendzijn, wees toch ook realistisch..

Ik kan de verbindengen in het dagelijks leven overal zien. waar mensen hun aandacht aan besteden en hoe ze omgaan met hunzelf elkaar enz. Waar jezelf mee te maken krijgt. Het geld systeem enz enz Ik kan dit niet aanzien de onlogischheid.

Echter zelfs mensen die hiervan op de hoogte zijn, zijn het ook lang niet altijd met elkaar eens in de hoe en wats logischerwijs natuurlijk, en ik doe mijzelf ook niet voor dit 100% te weten, maar ik denk dat ik wel de richting weet.
Het leven is niet bedoeld op aarde zoals dat het het nu is. Ik voel dat diep.
pi_162999681
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:23 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Dat lijkt jou verstandig idd, Ik zeg wat ik echt denk. Ja dat is realiteit. Dat het niet even mooi in sommige mensen hun beeld valt JAMMER HE. Misschien moeten mensen maar eens wat veranderen in deze samenleving ipv allerlei regeltjes waardoor we het echte zicht verliezen.
Ik ben een anarchist van hart en laat mij niet de mond snoeren.

Ik meende wat ik zeg, al is het het echt het LAATSTE wat ik wil. Maarja mensen blijven toch stemmen op het domme politieke poppenkast, en ondertussen zijn er mensen echt de lul erdoor.
Je komt niet echt sympathiek over. Misschien is jouw Wajong wel terecht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162999707
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Hansklokjes het volgende:
Er is een interdimensionele oorlog gaande om aarde. Die van zowel op aards niveau als op spiritueel niveau gevoerd word.
Op aards niveau en spiritueel niveau heeft het alles ge-infiltreerd, regeringen religies noem maar op.
Het is een eeuwen lang project.
Het heeft zijn handen zo diep in het pysche van de mens. In de manier waarop we denken en doen.
Het zit in onze DNA, en de manier waarop we met elkaar omgaan, en dus bijv hoeveel empathie en liefde we kunnen laten zien.
Als we daar niet genoeg bewust van worden we echt het verkeerde pad op gaan. Dit kan mijn ziel mij niet toelaten, niet voor mijzelf iedergeval niet. Je moet NEE zeggen tegen systemen van totale controle. Ja en voordat mensen beginnen over zelfvoorziendzijn, wees toch ook realistisch..

Ik kan de verbindengen in het dagelijks leven overal zien. waar mensen hun aandacht aan besteden en hoe ze omgaan met hunzelf elkaar enz. Waar jezelf mee te maken krijgt. Het geld systeem enz enz Ik kan dit niet aanzien de onlogischheid.

Echter zelfs mensen die hiervan op de hoogte zijn, zijn het ook lang niet altijd met elkaar eens in de hoe en wats logischerwijs natuurlijk, en ik doe mijzelf ook niet voor dit 100% te weten, maar ik denk dat ik wel de richting weet.
Het leven is niet bedoeld op aarde zoals dat het het nu is. Ik voel dat diep.
Yep, met zo'n verhaal keuren ze je wel af.
pi_162999763
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je komt niet echt sympathiek over. Misschien is jouw Wajong wel terecht.
Ik ben non comprimerend dat kan als niet sympathiek worden ervaren. Ik heb het geduld soms niet meer met mensen en hun gedachtegangen.
Zeker als dingen dus zo censureren. Terwijl ik hier gewoon 100% authentiek ben
pi_162999822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef Hansklokjes het volgende:

[..]

Ik ben non comprimerend dat kan als niet sympathiek worden ervaren. Ik heb het geduld soms niet meer met mensen en hun gedachtegangen.
Zeker als dingen dus zo censureren. Terwijl ik hier gewoon 100% authentiek ben
Nou ja, zoals je nu hier over komt kan jij niet op normale wijze functioneren in de hedendaagse maatschappij. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken om je herkeuring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')