En dan die ene jump aanval van Law spammen?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na Tekken 3 is het voor mij nooit meer zo tof geworden/geweest
25 mins nogquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Isane het volgende:
Tot hoe laat duurt de presentatie van Microsoft?
Hele tijd scheetjes laten met Gonquote:Op maandag 13 juni 2016 19:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En dan die ene jump aanval van Law spammen?of die oneindige eddy combo
Nee zo'n irritante Japanse stem is leukquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch Japans. Maar dan wel zo'n Amerikaanse stem eronder zetten
Dit is in games wat Michael Bay is in filmsquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch Japans. Maar dan wel zo'n Amerikaanse stem eronder zetten
Doe es niet zo dramatischquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het echt tof dat vrouwen tegenwoordig hun oprechte excitement voor gamen kunnen tonen zonder uitgekauwd te worden. Grote verandering met 10 of zelfs 5 jaar geleden.
Niet dat het geaccepteerd wordtquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het echt tof dat vrouwen tegenwoordig hun oprechte excitement voor gamen kunnen tonen zonder uitgekauwd te worden. Grote verandering met 10 of zelfs 5 jaar geleden.
Waarom niet tochquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
MAar nog steeds worden ze bedolven met mannelijk aandacht..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoestenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MAar nog steeds worden ze bedolven met mannelijk aandacht..iedereen meteen een stijfje
Je zou kunnen zeggen dat dit type streamers zichzelf evenveel respecteren als het publiek dat ze aantrekkenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoesten
Dat was echt niet om het goede fatsoen. Twitch was bang dat er door al het 'naakt' ooit een 18+ rating aan die site zou worden gegeven met alle gevolgen van dien. Die meiden die weten hoe ze met wat inkijk bakken met geld verdienen zijn gewoon baasquote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het net zoals monster hunter gedaan word zou het prima zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Scalebound lijkt me erg gaaf, alleen hoop ik wel dat je 'gewoon' singleplayer kunt spelen.
Bij die ene chick die gebanned was, is dat wel terecht, je kon der pussy zien.. en heel vaak ahd ze "per ongeluk" dat haar ondergoed te zien was etc..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |