Lijkt opgenomen in 720p ofzoquote:
Na Tekken 3 is het voor mij nooit meer zo tof geworden/geweestquote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben blijven steken bij het bowlen in Tag Tournament 2![]()
En dan die ene jump aanval van Law spammen?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na Tekken 3 is het voor mij nooit meer zo tof geworden/geweest
25 mins nogquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Isane het volgende:
Tot hoe laat duurt de presentatie van Microsoft?
Hele tijd scheetjes laten met Gonquote:Op maandag 13 juni 2016 19:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
En dan die ene jump aanval van Law spammen?of die oneindige eddy combo
Nee zo'n irritante Japanse stem is leukquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch Japans. Maar dan wel zo'n Amerikaanse stem eronder zetten
Dit is in games wat Michael Bay is in filmsquote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch Japans. Maar dan wel zo'n Amerikaanse stem eronder zetten
Doe es niet zo dramatischquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het echt tof dat vrouwen tegenwoordig hun oprechte excitement voor gamen kunnen tonen zonder uitgekauwd te worden. Grote verandering met 10 of zelfs 5 jaar geleden.
Niet dat het geaccepteerd wordtquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind het echt tof dat vrouwen tegenwoordig hun oprechte excitement voor gamen kunnen tonen zonder uitgekauwd te worden. Grote verandering met 10 of zelfs 5 jaar geleden.
Waarom niet tochquote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
MAar nog steeds worden ze bedolven met mannelijk aandacht..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:37 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoestenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MAar nog steeds worden ze bedolven met mannelijk aandacht..iedereen meteen een stijfje
Je zou kunnen zeggen dat dit type streamers zichzelf evenveel respecteren als het publiek dat ze aantrekkenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoesten
Dat was echt niet om het goede fatsoen. Twitch was bang dat er door al het 'naakt' ooit een 18+ rating aan die site zou worden gegeven met alle gevolgen van dien. Die meiden die weten hoe ze met wat inkijk bakken met geld verdienen zijn gewoon baasquote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |