Ja? Door wat? Zo goed was het ook weer nietquote:Op maandag 13 juni 2016 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Sony wordt wederom van de kaart geveegd door Microsoft dit jaar.
Xbox one games speelt hij ook.. Werd ook heel duidelijk gemaakt netquote:Op maandag 13 juni 2016 20:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar de Scorpio is WEER een hele nieuwe console? Of draait die ook gewoon Xbox one games? Ik snap die strategie niet helemaal. Waarom zo snel weer een nieuwe console
Is gewoon een upgrade van de Xbox One, voornamelijk om VR en 4K resolutie te ondersteunen.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar de Scorpio is WEER een hele nieuwe console? Of draait die ook gewoon Xbox one games? Ik snap die strategie niet helemaal. Waarom zo snel weer een nieuwe console
Maar dat kon toch al met Xbox One S?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Is gewoon een upgrade van de Xbox One, voornamelijk om VR en 4K resolutie te ondersteunen.
Ja oke, maar duw dat dat gewoon in je eerste console weet je. Het is niet alsof die tech nu ineens uit het niets om de hoek komt kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Is gewoon een upgrade van de Xbox One, voornamelijk om VR en 4K resolutie te ondersteunen.
Voor videoformats wel, niet voor games.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dat kon toch al met Xbox One S?
Meeste PC gamers spelen niet eens in 4k dus waarom die haastquote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor videoformats wel, niet voor games.
Geloof ik dan
Omdat je grootste concurrent ermee bezig is en je niet achter wil blijvenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste PC gamers spelen niet eens in 4k dus waarom die haast
Eerst de pc show, maar ik verwacht eigenlijk geen announcements daar.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Friday12 het volgende:
Ben benieuwd wat Ucrack gaat laten zien straks
Voelt rushed inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste PC gamers spelen niet eens in 4k dus waarom die haast
Hoop weer dat Yves naast Aisha moet gaan staan.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:05 schreef Friday12 het volgende:
Ben benieuwd wat Ucrack gaat laten zien straks
Ik hoop dat Aisha van het podium pleurtquote:Op maandag 13 juni 2016 20:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hoop weer dat Yves naast Aisha moet gaan staan.
Ik vraag me af waar Gamekings/Blammo de rekeningen van betaalt sinds ze van tv af zijn. Af en toe check ik het nog wel maar hoe kan je zoveel mensen betalen van 1 niche site?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Leuke nabeschouwing over het nieuwe console model bij Gamekings.
ze zijn nog op tv hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 20:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Gamekings/Blammo de rekeningen van betaalt sinds ze van tv af zijn. Af en toe check ik het nog wel maar hoe kan je zoveel mensen betalen van 1 niche site?
Ze doen ook veel streamen tegenwoordig, daar zit ook een nieuwe inkomstenbron tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Gamekings/Blammo de rekeningen van betaalt sinds ze van tv af zijn. Af en toe check ik het nog wel maar hoe kan je zoveel mensen betalen van 1 niche site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |