Gezien de stelligheid waarmee Lambiek meld dat het een hoax is, mag hij de eerste bewijzen gaan aandragen.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)rlando-shooting.html
En jawel Orlando shootings is een hoax. Het zal ook niet
Het is al z'n gemaakte draaiboek.
Dat wordt weer 10 delen vol met ridiculisaties, gniffelen en beschimpen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Wantie het volgende:
Dat wordt weer 10 delen vol met youtubes kijken over waarom iemand zijn scheiding rechts zit, waarom de letter R zo wordt uitgesproken en de kleur van het handtasje
Exactemundo je ziet het goed. Lokken erna afbranden want je weet toch: respectloos voor de nabestaanden enzo.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat wordt weer 10 delen vol met ridiculisaties, gniffelen en beschimpen.
Meer van dit soort lok-topics
Ik zou er over gaan klagen in Feedback.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef BoneThugss het volgende:
Zeer onrespectvol tegenover de slachtoffers en aanverwante familie.
Klopt, maar die worden afgeserveerd als zijnde nep......quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef BoneThugss het volgende:
Zeer onrespectvol tegenover de slachtoffers en aanverwante familie.
Of jij denkt voortaan 2 keer na.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er over gaan klagen in Feedback.
Want die verdienen uiteraard geen respect, toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Exactemundo je ziet het goed. Lokken erna afbranden want je weet toch: respectloos voor de nabestaanden enzo.
Dan spoor je toch niet?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar die worden afgeserveerd als zijnde nep......
Ik ben niet het probleem hier. Nogmaals: ga klagen in feedback, daar doe je mij ook een plezier mee.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
1 x is voor de meesten al teveel, dus je vraagt wel veel
Oh, je was serieus.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet het probleem hier. Nogmaals: ga klagen in feedback, daar doe je mij ook een plezier mee.
Geen idee dit soort bevindingen bespreek ik liever met andere mensen, BNW is niet het juiste platform om daar nader op in te gaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want die verdienen uiteraard geen respect, toch?
Zijn allemaal acteurs..
Volgens de mods hier wel, dus kom op. Doe je ding hier.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee dit soort bevindingen bespreek ik liever met andere mensen, BNW is niet het juiste platform om daar nader op in te gaan.
Dat zou je kunnen concluderen.quote:
Zijn het dan bevindingen?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee dit soort bevindingen bespreek ik liever met andere mensen, BNW is niet het juiste platform om daar nader op in te gaan.
Daarom kom ik hier normaal nooit. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen concluderen.
Ben er wel eens serieus op in gegaan en een slachtoffer uitgeplozen, maar dat was allemaal toch maar nep. Begravenissen, facebook-pagina's waarop de hele levensloop terug te vinden is incl die van vrienden, in memoriams, etc etc.: allemaal nep.
En als je dan gegevens aandraagt waarmee ze zelf bijv. contact kunnen opnemen met nabestaanden of slachtoffers, dan opeens wordt het te eng....
Ik durf intussen wel te zeggen dat ook dit incident niets gaat veranderen aan de Second Amendment. Waarom zou deze shooting anders zijn dan elke andere hiervoor?quote:Conclusion
While the right-wing media blames Muslims and the left-wing media blame guns, perhaps it would be more effective if thinking individuals would examine the possibilities that this attack was a false flag incident designed to push an agenda that would benefit those in power in some way or other. Out of this attack we will no doubt see another push for the evisceration of the Second Amendment and other civil liberties as well as increased hype regarding ISIS as a threat to the American way of life and a greater attempt at justification for foreign adventures.
Bedankt voor het aantonen waarom het gros dit soort topics hier liever niet heeftquote:Op maandag 13 juni 2016 13:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier normaal nooit. Je hebt helemaal gelijk.
NP.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt voor het aantonen waarom het gros dit soort topics hier liever niet heeft.
Als het echt een hoax is en je hebt daar aanwijzingen voor, dan maakt het niet uit waarom dit topic geopend is.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh ik laat me niet uit de tent lokken. Ga zelf op onderzoek uit als je een topic opent dat het een hoax zou zijn. Draag zelf info aan. Nu wordt er alleen maar uitgedaagd en gewacht tot iemand zo gek is om er op in te gaan zodat men weer lekker er tegen in kan gaan. Zo doorzichtig en enorm kleinzielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |