Ik doe alleen blanke nagellak voor formele gelegenhedenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Doe jij dit ook cachie?
Racist.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe alleen blanke nagellak voor formele gelegenheden
Hier schijnt ook al de hele dag de zonquote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier breekt een waterig zonnetje door.
Hier op een bepaalde plek niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier schijnt ook al de hele dag de zon
Nooit een fel kleurtje?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe alleen blanke nagellak voor formele gelegenheden
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:31 schreef NoelGallagher het volgende:
fras tyft lekker op met je verrotte kutknie
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee helaas niet, heb wel zo'n beker met water onderin en daar zitten dan pinguins in en dat is ook zwart/wit dus kan er mee door
[ afbeelding ]
Zo een maar dan anders, dat is mn lievelings
[..]
nee helaas niet, heb wel zo'n beker met water onderin en daar zitten dan pinguins in en dat is ook zwart/wit dus kan er mee door
[ afbeelding ]
Dit is wel een overdreven gechargeerde plaatje uit jaren 50 gok ik. Tegenwoordig is het maar klein sneetje van 3cm en 3 sneetjes van nog geen halve centimeterquote:
Wat liefquote:Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, nou dat jeukt ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wel een overdreven gechargeerde plaatje uit jaren 50 gok ik. Tegenwoordig is het maar klein sneetje van 3cm en 3 sneetjes van nog geen halve centimeter
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier op een bepaalde plek niet.
Ja, en toen ging ik 'm afwassen met schuursponsje wat fucking dom is want is plastic en nu is ie een beetje beschadigd wehhhhhhhhhhhhh.quote:
is ook niet zijn kniequote:Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een voetballersbeen.
Dit zal wel van een bejaarde oma zijn die half jaar gewacht heeft voordat ze naar ziekenhuis gingquote:Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een voetballersbeen.
Nee, nooit.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
echt, hebben jullie nooit wat te doen ofzo? gvd jelly af
nee niet gezienquote:Op maandag 13 juni 2016 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie gisteren Paultje gezien op Pinkpop (op tv dan) vond helemaal niet dat ie nog alles prima kon.
Straks genieten van Spanjequote:Op maandag 13 juni 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
echt, hebben jullie nooit wat te doen ofzo? gvd jelly af
quote:Post maar even op FOK! voor mij als je wil
Het was een leugen, ik heb FOK! helemaal niet laten blokkeren bij m`n provider, dat kán namelijk niet.
Ben er gewoon helemaal klaar mee, het is áltijd hetzelfde liedje, gaat een paar dagen goed, en vervolgens is het weer kut. Heb ik geen zin meer in, en ook nu het goed met mij gaat, geen behoefte meer aan.
slightsmile-emoticon Ik lurk uiteraard nog wel mee, maar posten zal ik niet meer doen
GR
Willen we niet weten.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
MENSEN IK HEB EEN BERICHTJE VAN BRADDIE VOOR JULLIE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |