Ik ook niet tochquote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb geen verstand van auto's.
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef Crack_ het volgende:
En hoe kan het dat enkel orka's in gevangenschap zo'n scheve vin krijgen?!!?!? Dat is echt killing
quote:A wild orca often travels far, and quickly, in deep water. The water provides pressure to the fin, keeping the tissues inside healthy and straight, and encouraging the dorsal fin to remain straight. One theory as to why dorsal fins collapse in captivity is because the orca spends much of its time at the water surface and doesn't swim very far. This means that the fin tissue gets less support than it would if the orca were in the wild, and it starts to fall over. The whales also often swim in a repetitive circular pattern.
Other potential causes for fin collapse may be dehydration and overheating of fin tissue due to warmer water and air temperatures, stress due to captivity or changes in diet, reduced activity that causes low blood pressure, or age.
Ja van mij ook. Die beesten maken zoveel lawaaiquote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Dolfinarium mogen ze van mij ook wel sluiten
Omdat ze zich klote voelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef Crack_ het volgende:
En hoe kan het dat enkel orka's in gevangenschap zo'n scheve vin krijgen?!!?!? Dat is echt killing
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja van mij ook. Die beesten maken zoveel lawaai
Orka's zijn meesterlijk slim en hebben een stuk hersenen wat wij niet hebben en zijn EXTREEM gevoelig. Ik geloof het wel, als je kijkt naar wat ze allemaal nog meer snappenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik acht orka's niet capabel genoeg om zelfmoord te plegen. Maar dat is mijn gedachtegang.
Hoezo? Woon je er vlakbij dan.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja van mij ook. Die beesten maken zoveel lawaai
Had laatst een orca die mij wist te vertellen dat jetfuel can't melt steel beamsquote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Orka's zijn meesterlijk slim en hebben een stuk hersenen wat wij niet hebben en zijn EXTREEM gevoelig. Ik geloof het wel, als je kijkt naar wat ze allemaal nog meer snappen
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dacht dat ook alleen mannetjes het kregen in gevangenschap
Als je verstand hebt van vliegtuigen dan weet je toch ook wel iets van auto's?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben gewoon een administratieve medewerkster
Ik snap dit soort dingen nooit, sorry.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Had laatst een orca die mij wist te vertellen dat jetfuel can't melt steel beams.
Ik ook. En ook al die mensen die zich nu orka expert voelen. Net zoals bij die gorilla en dat kind.quote:
Ja maar niet zo gek toch dat ze zoveel lawaai maken.quote:
Echt hè. Ze moeten ons gewoon amuseren als wij dat willen.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. En ook al die mensen die zich nu orka expert voelen. Net zoals bij die gorilla en dat kind.
Liever een boeing dan een ferrari maar ik weet heus wel wat van auto's.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van vliegtuigen dan weet je toch ook wel iets van auto's?
Huh, waarom zouden mensen zich nu orka expert voelen? Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. En ook al die mensen die zich nu orka expert voelen. Net zoals bij die gorilla en dat kind.
KOOOPJE!quote:Op maandag 13 juni 2016 12:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt ze toch doodschieten. In Marseille kun je voor 800 euro een AK-47 kopen.
Ja, ernaast.quote:
Geil.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Liever een boeing dan een ferrari maar ik weet heus wel wat van auto's.
Ik kom vaak berichten hierover tegen op Facebook. Dan zie ik in de comments altijd die huisvrouwtjes regeren alsof ze gedragskunde hebben gestudeerd van elk dier dat er op deze wereld leeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, waarom zouden mensen zich nu orka expert voelen? Wat is er gebeurd?
Ik heb echt geen idee, denk wel dat ze dat begrijpen ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zelfmoord? Weten die dieren uberhaupt wat dat is?
Oh, kom eigenlijk nooit wat over orka's tegen. Behalve op tv en in het nieuws.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom vaak berichten hierover tegen op Facebook. Dan zie ik in de comments altijd die huisvrouwtjes regeren alsof ze gedragskunde hebben gestudeerd van elk dier dat er op deze wereld leeft.
nee jij danquote:Op maandag 13 juni 2016 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom vaak berichten hierover tegen op Facebook. Dan zie ik in de comments altijd die huisvrouwtjes regeren alsof ze gedragskunde hebben gestudeerd van elk dier dat er op deze wereld leeft.
Denk het wel.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zelfmoord? Weten die dieren uberhaupt wat dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |