quote:waaaaaaaaa!
Op woensdag 9 april 2003 11:59 schreef SmashBro het volgende:
Ja dat interview was leuk. Ze vindt GTST heel leuk maar wil eigenlijk meer tekst. Dat vind ik een goed plan. De schrijvers hebben al door dat Rosa veel fans heeft, dus geef de fans wat ze willen: meer Rosa!
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
waaaaaaaaa!
inside info: dr dochter gaat binnenkort trouwen zei me broertje, en hij mag komen (hij is personeel bij het bedrijf van haar man) en ik heb gevraagd of ie een handtekening wilt vragen
ben benieuwd of dat gaat lukken
Rosa Roeleert gewoon nog steeds!! Moet een eigen soap komen over Rosa .. The Housekeeper
Fok !i! LoveS ROSA
Jasmin of hoe schrijf je dat... wat een personage... wat een beroerde actrice...
Lijkt wel of al haar gezichtsuitdrukkingen in haar tieten is gaan zitten...
Laura vind ik er trouwens steeds beter uitzien! Maar ja, das toch altijd met zwangere vrouwen?
quote:Ja, bij die Yasmine draait het inderdaad wel erg om haar tieten ja
Op woensdag 16 april 2003 09:01 schreef Odulla het volgende:
*schop*Jasmin of hoe schrijf je dat... wat een personage... wat een beroerde actrice...
Laura vind ik er trouwens steeds beter uitzien! Maar ja, das toch altijd met zwangere vrouwen?
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 16-04-2003 12:14]
quote:De enorme omvang van haar borsten is toch ook het enige waar je op let wanneer zij in beeld is?
Op woensdag 16 april 2003 09:01 schreef Odulla het volgende:
Jasmin of hoe schrijf je dat... wat een personage... wat een beroerde actrice...
On topic: Rosa groeit echt in haar rol.
Ze wil een spannende verhaallijn.
quote:jawel het is Lucas!!!
Op vrijdag 18 april 2003 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-
quote:Die lui van Lijn 4 vroegen of zei niet een keer een relatie met Ludo kon krijgen, waarop ze antwoordde dat dat te hoog voor haar gegrepen was en dat het eerder Govert Harmsen zou worden
Op vrijdag 18 april 2003 13:11 schreef SmashBro het volgende:
SmashBroertje zegt dat Rosa vandaag bij Lijn 4 was. En ik heb het gemist!.
Ze wil een spannende verhaallijn.
quote:Dat zou leuk zijn voor oom Govert, al zal het best moeilijk worden hem tante Hennie te doen vergeten.
Op vrijdag 18 april 2003 20:41 schreef Poepgeert het volgende:[..]
Die lui van Lijn 4 vroegen of zei niet een keer een relatie met Ludo kon krijgen, waarop ze antwoordde dat dat te hoog voor haar gegrepen was en dat het eerder Govert Harmsen zou worden
quote:haha dat lukt dr makkelijk...ik vind het trouwens ook hoog tijd worden dat ze nu toch wel een wat grotere rol gaat krijgen, rosa is the best
Op vrijdag 18 april 2003 20:45 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat zou leuk zijn voor oom Govert, al zal het best moeilijk worden hem tante Hennie te doen vergeten.
quote:
"Rosa loopt al drie jaar in dezelfde jurk!"Hoewel ze niet regelmatig in GTST verschijnt, is Rosa erg populair onder de kijkers. Wij hadden een interview met Elly de Graaf die de liefste huishoudster van Nederland speelt!
Elly de Graaf speelt de huishoudelijke steun en toeverlaat van Ludo Sanders: Rosa Gonzalez. Ze heeft wat je noemt een vaste bijrol. Inmiddels is al ruim drie jaar aan het werk bij GTST. Elly: Ik zag een paar jaar geleden een oproep voor deelnemers aan de Avros soap-acteerwedstrijd. Al 23 jaar speel ik bij een amateursvereniging en ik dacht: Dit is wat voor mij! Het was een soort Idols voor acteertalent. Ik heb niet gewonnen (de winnaar was Jeroen Dokter Gijs Biegstrate red.), maar ik behoorde wel tot de laatste lichting. Daarna is het balletje gaan rollen. Ik werd gevraagd voor spotjes voor onder andere KPN en de Staatsloterij en toen kwam Harry Klooster met de aanbieding voor Rosa. Ludo had al een huishoudster, maar ze wilden die rol wat groter maken en ik leek hen daar geschikt voor. In het begin had ik nog nauwelijks tekst, maar van lieverlee kreeg ik toch wel hele leuke scènes. Ik vond dit zon mooie kans, juist omdat ik natuurlijk gewoon uit het amateurscircuit kom. Het nadeel is wel dat ik hier echt in een tussenpositie blijf hangen, want ik hoor niet bij de vaste cast.
Altijd maar die jurk
Elly is een makkelijke klant voor de afdeling kleding en make-up. In alle jaren bij GTST is het uiterlijk van Rosa vrijwel hetzelfde gebleven. Ja, ik loop al drie jaar in dezelfde jurk! Op de kledingafdeling hebben ze dus niet zo veel werk aan mij, lacht Elly. Het wordt volgens mij wel eens tijd voor een ander uniform. Mijn haar doe ik altijd zelf, dus dat is ook de moeite niet. Het kapsel van Rosa lijkt erg op dat van mijzelf, maar voor Rosa doe ik het een stukje platter op mijn hoofd.Mijn GTST-werk valt echt niet meer weg te denken uit mijn leven. Gemiddeld kruip ik twee keer in de week in de huid van Rosa, maar soms hoef ik drie weken niet op te draven, dat wisselt heel erg. Naast dit baantje werk ik bij een stichting voor sociaal cultureel werk voor ouderen en daar doe ik onder andere de coördinatie van de maaltijdvoorzieningen en de alarmering. Ik mag daar zelf mijn tijd indelen, dus het is goed te combineren.
Stront aan de knikker
Ik speel altijd een beetje met dezelfde mensen en op dezelfde sets. In het verleden heb ik veel met Meike en Cleo gespeeld; het ligt er maar net aan wie de verhaallijn van Ludo binnenloopt. Heel soms ben ik wel even in De Rozenboom en ik ben een keer bij Jef en Barbara thuis geweest om Janine op te halen. Verder kom ik niet. In de periode dat Cleo Ludo wilde vergiftigen of toen Ludo blind was, heb ik wel meerdere grote scènes gespeeld. Ja, altijd als er stront aan de knikker is in huize Sanders, mag ik komen opdraven, lacht ze. De leukste scène die ik gespeeld, is die waarin ik Ludo de krant voorlees. Dan merk ik dat er niet zo aardig over hem wordt gesproken en ga ik dingen verzinnen. De moeilijkste scène was er een waarin ik van Ludo sterke drank moest drinken. Nadat er bij hem is ingebroken zegt Ludo dat hij wel een drankje kan gebruiken. Trouw als Rosa is, gaat ze meteen wat voor hem inschenken. Dan wordt hij boos want hij zei dat hij wel een drankje kon gebruiken, niet dat ik het in moest schenken. En dan moet ik dat glas dus leegdrinken Dat ging met een glas water en ik moest doen alsof het brandde in mijn keel. Het duurde wel een aantal takes voor de scène er goed opstond.'Serieus
Elly behoort niet tot de vaste cast van GTST, maar bij de rest van de acteurs is daar niets van te merken. Dat vind ik zo geweldig van hier: iedereen neemt me serieus. Ik sta daar altijd tussen hele goede beroepsmensen zoals Erik en Caroline en in hun ogen ben ik net zo belangrijk als de andere acteurs. Ik vind wel dat ik nu heb laten zien wat ik kan en ik zou best wel eens wat meer willen. Maar of ik nou een klein rolletje heb of een grote rol: ik sta er altijd helemaal achter en doe het met veel plezier. Dat moet ook wel. Vaak hoef ik namelijk alleen maar iemand op te brengen die op visite komt en zeg ik alleen zoiets als: Sofia is hier voor u meneer Sanders. Ik probeer er zelf altijd iets achter te denken en ik wil dan laten zien dat Rosa diegene heel aardig vindt, of dat ze haar helemaal niet ziet zitten. Met Sofia bijvoorbeeld kon je duidelijk merken dat Rosa haar niet mocht. Zo houd ik het voor mezelf leuk. Als je alleen maar van die kleine scènes hebt, word je het gauw zat. Misschien klinkt het wel overdreven voor zijn klein rolletje, maar ik neem het gewoon verschrikkelijk serieus.
quote:
1 ) Soap of film?
Soap2 ) Hugh Grant of Brad Pitt?
Brad Pitt3 ) Broodje gezond of een Big Mac?
Broodje gezond4 ) Sneeuw of strand?
Strand5 ) Denken of doen?
Denken6 ) André Hazes of Marco Borsato?
Allebei niet7 ) Tattoo of piercing?
Piercing8 ) Bruine kroeg of een trendy club?
Bruine kroeg9 ) Grachtenpand of een boerderij?
Boerderij10 ) Zelf koken of uit eten?
Zelf koken
quote:
1 ) Op internet surf ik graag naar:
Paginas over Florida.2 ) De beste film die ik ooit zag was:
The Jazz Singer.3 ) De cd waar ik geen genoeg van krijg, is:
Alle cds van Neil Diamond.4 ) Het boek dat op mijn nachtkastje ligt, is:
Witte Oleander van Janet Fitch.5 ) `s Nachts kun je me wakker maken voor:
Een vakantie.6 ) Voor deze tv-serie blijf ik thuis:
IC7 ) Achter deze rol zou ik mijn naam wel willen zetten:
De rol van Roseanne Barr in SheDevil.8 ) Ik ben trots op:
Het feit dat ik al bijna 29 jaar met dezelfde man getrouwd ben en nog steeds een heel fijn huwelijk heb.9 ) Ooit wil ik nog eens:
Een wereldcruise maken.10 ) Kippenvel krijg ik van:
Mijn dochter in haar trouwjurk11 ) Een rare gewoonte van mij is:
Als ik het huis uitga, moet ik altijd alle deuren dichtdoen.12 ) De eerste dag op de set van GTST dacht ik:
Heel veel, maar vooral: Als ik maar geen stomme dingen doe.13 ) Mijn favoriete tegenspeler is:
Erik de Vogel14 ) Een week lang mag je een ander personage spelen in GTST. Wie?
Ludo15 ) Eén van mijn beste scènes uit GTST is:
De scène waarin ik Ludo de krant voorlees.
quote:ze wil de heer Sanders niet in de steek laten!
Op zaterdag 17 mei 2003 11:01 schreef Els_saai het volgende:
Maar waarom wilde ze niet even op Nina passen?
quote:Ze is de goedheid zelve
Op zaterdag 17 mei 2003 11:06 schreef melonovy het volgende:[..]
ze wil de heer Sanders niet in de steek laten!
quote:komt omdat jezelf een vrouw bent
Op donderdag 22 mei 2003 16:12 schreef sex-addict het volgende:
hahahaha dat jullie zitten te geilen op Rosa!! niet te geloven!
stelletje triestelingen zeg!
maar jerruh waar blijft haar handtekening nou!???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |