Champignonsquote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ff, hoeveel sterretjes zal ik geven voor die pizza? Ik kan 1 tot 5 sterren kiezen
obv jouw post 2quote:Op maandag 13 juni 2016 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ff, hoeveel sterretjes zal ik geven voor die pizza? Ik kan 1 tot 5 sterren kiezen
Weet ik nog niet. Artsen weten het nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ohniet te ernstig toch? Wil dat een beetje dan thuisstuderen? Ik zou daar echt geen motivatie voor hebben denk ik
Dat is aardig van jequote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
heb 2,5 ster gegeven, de vorige keren was de pizza daar altijd wel goed, dus 2 sterretjes vind ik dan net wat te weinig
Dat is eng!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
deze laatste twee posts van flip zijn een deja vu van mij
eng
ik ga slapen
slaap lekker
Waar heb je last van dan? Of heb je wat raars gedaan ofzo? Huh maar premaster is toch juist toelating tot je master, hoezo moet je dan ook nog apart worden toegelaten tot die pre masterquote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Artsen weten het nog niet.![]()
Thuisstudie gaat verrassend goed maar ik wil ook verdomd graag toegelaten worden tot die (pre)master. En met de juiste motivatie ben ik altijd wel vrij doelgericht bezig.
420 volgens mijquote:Op maandag 13 juni 2016 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JC.Hoeveel punten heb je met de poule? Ik 450
![]()
doei, kusje op je sterquote:Op maandag 13 juni 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
deze laatste twee posts van flip zijn een deja vu van mij
eng
ik ga slapen
slaap lekker
Is vooral een bruikbare speler, omdat ie zich drie slagen in de rondte werktquote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Candreva vind ik echt een matige speler wat ik er nu van zie
'Gewoon' pijnklachten die zelfs met vies veel paracetamol niet verdwijnenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar heb je last van dan? Of heb je wat raars gedaan ofzo? Huh maar premaster is toch juist toelating tot je master, hoezo moet je dan ook nog apart worden toegelaten tot die pre master
Er komt alleen geen voorzet aanquote:Op maandag 13 juni 2016 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Is vooral een bruikbare speler, omdat ie zich drie slagen in de rondte werkt
Die Eder ook. Alleen Pellequote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Candreva vind ik echt een matige speler wat ik er nu van zie
Alleen ze scoren zo weinig, heb steeds de winnaar goed maar altijd te veel doelpuntenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh niet zo heel ver van elkaar vandaan
Op de bank jaquote:Op maandag 13 juni 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Eder ook. Alleen Pelle
En waar is el Shaaraway?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |