Ja denk ik ook. Vrouwen kleding ook vaak viscose en kant enzo blablaquote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt logisch
Mannen hebben volgens mij ook veel minder handwas-kleding dan vrouwen met ondergoed ook al enzo
Ik koop vaak gewoon zwarte van de H&M ofzo, 3 voor 15 dat soort dingenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel mooie boxersh ebben. Geen Zeeman-ondergoed
Ik kijk via ipad wat nou pauperquote:
Die zijn wel chill inderdaad ja. Heb hoop van H&Mquote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik koop vaak gewoon zwarte van de H&M ofzo, 3 voor 15 dat soort dingen
Het is is een ipad mini.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien wel een refurbished tweedehands Ipad 1.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
ondergoed koop ik gewoon bij primark![]()
Alleen dan soms een mooie bijpassende bij bh bij hunkemoller
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is is een ipad mini.
Maar wel 1 vande eerste versies ja![]()
Heb ook Iphone 4s![]()
Ik bewaarde die mooie meestal voor als ik mn ex zag maar heb nu geen lover meer. En ik deed ze dus nooit meer aan. Maar eigenlijk best stom. Dus nu doe ik ze ook gewoon aan als ik het leuk vindquote:
Godending hoor die ipadquote:
Dat is een goede ontwikkelingquote:Op maandag 13 juni 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bewaarde die mooie meestal voor als ik mn ex zag maar heb nu geen lover meer. En ik deed ze dus nooit meer aan. Maar eigenlijk best stom. Dus nu doe ik ze ook gewoon aan als ik het leuk vindVind dat zo moooooi
Zou ook niet snel een TV kiezen denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godending hoor die ipadZou voor geen goud willen inruilen voor een tv
ik welquote:Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godending hoor die ipadZou voor geen goud willen inruilen voor een tv
Nos.nlquote:
Heb geen tweede scherm ervoor dusquote:Op maandag 13 juni 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nos.nl
Mja is ook kut elke wedstrijd inderdaad
Kan toch meerdere tabbladen gebruiken?quote:
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie isquote:Op maandag 13 juni 2016 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had hem moeten zijn. Net als deze van Pellie
Wel mooi een reden om Italie te kijkenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |