Ohquote:
Ohhhh OH .quote:
Pellequote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jazeker. Alhoewel ik meet mer Italië heb
ik heb ook een wasmachinegodquote:Op maandag 13 juni 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Heb ik geen last van gelukkig
Wasmachinegod
Sommige dingen moeten met de hand en sommige dingen blijven langer mooi als je ze met de hand doetquote:
Daar doen wij niet aanquote:Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Flippiee het volgende:
MannenSommige kledingstukken hebben ook het wasvoorschrift 'handwas'
Ik probeer dat altijd wel te vermijdenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Flippiee het volgende:
Waarom zou je zulke kledingstukken kopen?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:29 schreef Flippiee het volgende:
Preciesquote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon enkel shirtjes kopen die op 40 graden moeten worden gewassen.
Gaat de kwaliteit heel erg achteruit dan als je het in wasmachine zou gooien?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:32 schreef supersof het volgende:
Ik was panty's en bh's ook met de hand. En mooi ondergoed ook.
En dan dus shirts met handwasvoorschrift ook
Jonguhquote:
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat de kwaliteit heel erg achteruit dan als je het in wasmachine zou gooien?
Ja oke, klinkt logischquote:Op maandag 13 juni 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja.
Bh's hebben vaak steentjes, strikjes, kant en dat wordt echt lelijk als je het in de wasmachine gooit. Wordt aangeraden door de winkel om het met de hand te doen.
Zelfde met mooi ondergoed.
Panty's krijgen rare bolletjes ofzo op de stof. Als je ze met de hand doet blijven ze gewoon egaal.
en als een boxer niet meer mooi is koop ik een nieuwe voor 5 euroquote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt logisch
Mannen hebben volgens mij ook veel minder handwas-kleding dan vrouwen met ondergoed ook al enzo
Mijn stream loopt achter gvdquote:
Nou, ik wil wel mooie boxersh ebben. Geen Zeeman-ondergoedquote:Op maandag 13 juni 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
en als een boxer niet meer mooi is koop ik een nieuwe voor 5 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |