Lekkerrr, waar ga je heen?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed. Ga vannacht op vakantie. Hoe is het met jou?
Mooi. Houden zoquote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr, waar ga je heen?Hier gaat het goed
Lekker, kom je ook vroeg aanquote:Op maandag 13 juni 2016 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi. Houden zo
Ga naar Menorca. Vlieg om 05.45. Vies vroeg.
O dat is hard gegaan jeetjequote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil even Bitcoin adverteren. Nu 700$, gaat waarschijnlijk binnen een maand naar minstens 1000 misschien veel hoger. Als je dankzij mij winst heb bedank mij.
quote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil even Bitcoin adverteren. Nu 700$, gaat waarschijnlijk binnen een maand naar minstens 1000 misschien veel hoger. Als je dankzij mij winst heb bedank mij.
En wat maakt het dat je hier vanuit gaat?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Veel verschillende bronnen, veel gaan over dat China er veel in blijft pompenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat maakt het dat je hier vanuit gaat?
Flink ingelezen dus.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Veel verschillende bronnen, veel gaan over dat China er veel in blijft pompen
En veel belangrijker, de reward halving. op 10 juli wordt the blockreward gehalveerd en zullen alle miners dus de helft minder minen. Elke dag worden er nu ongeveer 3600 bitcoins gemined en verdeeld over alle miners. Dan worden het er ongeveer 1800 per dag. Dat is een enorm verschil en miners zullen holden tot ze een fatsoenlijke prijs krijgen om winst te maken en daarom zal het enorm omhoog gaan, ook zien mensen dit gewoon als perfect moment om te pumpen want niemand gaat voor de halvering echt veel verkopen of shorten.
Je mag ook hoor, anders voel ik me zo oudquote:
Gewoon met z`n allen geld inleggen voor een vaatwasser. Of mag dat niet?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
Net een grote handwas gedaan mehhh
Maarja moest een keer gebeuren
Ik mag wat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag ook hoor, anders voel ik me zo oud
Handwas = kleren wassen met de handquote:Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon met z`n allen geld inleggen voor een vaatwasser. Of mag dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |