Ja denk ik ook. Vrouwen kleding ook vaak viscose en kant enzo blablaquote:Op maandag 13 juni 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt logisch
Mannen hebben volgens mij ook veel minder handwas-kleding dan vrouwen met ondergoed ook al enzo
Ik koop vaak gewoon zwarte van de H&M ofzo, 3 voor 15 dat soort dingenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel mooie boxersh ebben. Geen Zeeman-ondergoed
Ik kijk via ipad wat nou pauperquote:
Die zijn wel chill inderdaad ja. Heb hoop van H&Mquote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik koop vaak gewoon zwarte van de H&M ofzo, 3 voor 15 dat soort dingen
Het is is een ipad mini.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien wel een refurbished tweedehands Ipad 1.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
ondergoed koop ik gewoon bij primark![]()
Alleen dan soms een mooie bijpassende bij bh bij hunkemoller
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is is een ipad mini.
Maar wel 1 vande eerste versies ja![]()
Heb ook Iphone 4s![]()
Ik bewaarde die mooie meestal voor als ik mn ex zag maar heb nu geen lover meer. En ik deed ze dus nooit meer aan. Maar eigenlijk best stom. Dus nu doe ik ze ook gewoon aan als ik het leuk vindquote:
Godending hoor die ipadquote:
Dat is een goede ontwikkelingquote:Op maandag 13 juni 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bewaarde die mooie meestal voor als ik mn ex zag maar heb nu geen lover meer. En ik deed ze dus nooit meer aan. Maar eigenlijk best stom. Dus nu doe ik ze ook gewoon aan als ik het leuk vindVind dat zo moooooi
Zou ook niet snel een TV kiezen denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godending hoor die ipadZou voor geen goud willen inruilen voor een tv
ik welquote:Op maandag 13 juni 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godending hoor die ipadZou voor geen goud willen inruilen voor een tv
Nos.nlquote:
Heb geen tweede scherm ervoor dusquote:Op maandag 13 juni 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nos.nl
Mja is ook kut elke wedstrijd inderdaad
Kan toch meerdere tabbladen gebruiken?quote:
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie isquote:Op maandag 13 juni 2016 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had hem moeten zijn. Net als deze van Pellie
Wel mooi een reden om Italie te kijkenquote:Op maandag 13 juni 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie is
Ouwe vrijster ben je gewoon alquote:Op maandag 13 juni 2016 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel mooi een reden om Italie te kijken
kijk whatsappquote:
allus kits?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben dan ook al oud.
[..]
Hey malle Iranier
awwh, ik heb als het goed is sinds 5 uur vakantiequote:
Hoezo als goed is? En wat ga je doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
awwh, ik heb als het goed is sinds 5 uur vakantie
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
alleen geen bier in huis want ik was te lui om 5 minuten te lopen
Vandaag laatste tentamen, dus ik ga dr vanuit dat ik m gehaald heb maar anders zou ik nog moeten herkansen. Weet eigenlijk nog niet wat ik ga doen, beetje werken en bier drinken iigquote:Op maandag 13 juni 2016 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo als goed is? En wat ga je doen?
had maar pizzaatje besteld omdat ik nauwelijks eten in huis had, maar die shit it toch een stuk minder lekker zonder bierquote:
Bij je pizza kan je toch wel bier bestellen?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
had maar pizzaatje besteld omdat ik nauwelijks eten in huis had, maar die shit it toch een stuk minder lekker zonder bier
Ah zoquote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vandaag laatste tentamen, dus ik ga dr vanuit dat ik m gehaald heb maar anders zou ik nog moeten herkansen. Weet eigenlijk nog niet wat ik ga doen, beetje werken en bier drinken iig
betaal je wel meteen 1,80 voor een blikkiequote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
f
[..]
Bij je pizza kan je toch wel bier bestellen?
dat heb ik 1 keer gedaan. Koala duur, lauw bier en ook nog eens niet bepaald het lekkerste merkquote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
f
[..]
Bij je pizza kan je toch wel bier bestellen?
Ja dat is wel zo inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
betaal je wel meteen 1,80 voor een blikkie
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
had maar pizzaatje besteld omdat ik nauwelijks eten in huis had, maar die shit it toch een stuk minder lekker zonder bier
In principe alleen mn master nog, dus nog 1 jaar. Maar vind het eigenlijk nog steeds wel relaxed dat student zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah zoNais!! Hoe lang moet je nou nog dan? Of is dit alweer je laatste jaar?
Dat moet kunnen in de vakantie.
Op 15 inch laptopquote:Op maandag 13 juni 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch meerdere tabbladen gebruiken?Wel lastig te combineren met fokken dan
euh, salami, ham, champignons en peper. Maar zat wel vies veel ham op, beetje matige pizza al met alquote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je eigen schuld. Had je maar 5 minuten heen en weer moeten gaan.
Wat voor pizza?
Dat heb ik trouwens met een peukMijn hersenen relateren alcohol weer met sigaretten
Ahhhh okequote:Op maandag 13 juni 2016 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In principe alleen mn master nog, dus nog 1 jaar. Maar vind het eigenlijk nog steeds wel relaxed dat student zijndus misschien doe ik er wat langer over
. wat doe jij tegenwoordig dan?
vind het maar een saaie potquote:Op maandag 13 juni 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kunt je nog steeds moeilijk voorstellen dat Pellegod gewoon eerste spits van Italie is
Ohquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhhh okeEhh ik werk parttime ivm rugklachten. Und ik doe een thuisstudie ter voorbereiding op (pre) master. Dus dat eigenlijk. Ik stel dus het 'echte' leven weer een jaartje uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |