Hmm.. zou niks voor mij zijn. Wel tof dat je iets leuk vindtquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet als controller of iets dergelijks maar vlgns mij kun je hierna op uni docent economie worden
dat lijkt me miss wel leuk

maar ik typte hetquote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wist dat JIJ DIT ging zeggen

tja, 8 keer om je middel binden is het ook nietquote:

3quote:Op maandag 13 juni 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoeveel centimeter moet ik minstens hebben om me geen zorgen te maken dan?

dat sowieso, ook als het me geen reet aan lijktquote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hmm.. zou niks voor mij zijn. Wel tof dat je iets leuk vindtDan ga je dus nog master doen?

Slanke taille dus, kan menig vrouw jaloers op zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
tja, 8 keer om je middel binden is het ook niet

Dat komt door het koude waterquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slanke taille dus, kan menig vrouw jaloers op zijn

Je hebt niks aan slanke taille hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slanke taille dus, kan menig vrouw jaloers op zijn

bij vrouwen altijd wel chill, helpt me haar beet te pakken tijdens het nachtelijke spel van liefde en lustquote:

Nog nietquote:

Pls.. vet kan je veel beter vastpakkenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:31 schreef Drug het volgende:
[..]
bij vrouwen altijd wel chill, helpt me haar beet te pakken tijdens het nachtelijke spel van liefde en lust

nee aan het wachten op de nieuwe lading vragenquote:

dat spel ken ik nietquote:Op maandag 13 juni 2016 00:31 schreef Drug het volgende:
[..]
bij vrouwen altijd wel chill, helpt me haar beet te pakken tijdens het nachtelijke spel van liefde en lust

Dat kan ook zonderquote:

Hahaquote:Op maandag 13 juni 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee aan het wachten op de nieuwe lading vragen
voordat je me eindelijk gaat vertellen wat voor fucked up dingen je dan doet en in je kast hebt liggen

Neehoorquote:

have funquote:

Hoe ver ben je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |