Niet om er perse wat mee te doen hoor, maar ik verzamel dat soort dingen.quote:
vind je echt gevaarlijk ;squote:Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet om er perse wat mee te doen hoor, maar ik verzamel dat soort dingen.
trekkequote:
Dieet is weer over denk ik. Hij doet ook alweer suiker in zijn koffie.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
Zou hij nog steeds aan het bewegen zijn op muziek enzo ;s
Ik vraag me nog steeds af wat ik me daar bij voor moet stellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
Zou hij nog steeds aan het bewegen zijn op muziek enzo ;s
hemquote:
autocorrectquote:
Hoezo? ;squote:
2 klontjes!!!quote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dieet is weer over denk ik. Hij doet ook alweer suiker in zijn koffie.
oh ja :$quote:
Ik denk als hij serieus een uur zou hakken op snoeiharde terror per dag, dat hij er net zo gespierd uit ziet als BozeHaas binnen 3 maandenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat ik me daar bij voor moet stellen.
Bietje swingen in z'n luie stoel van het grof vuil?
De term bewegen op muziek gebruik ik weleens bij paardrijden met een kür :squote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je meer denken aan zoiets als Nederland in beweging.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk als hij serieus een uur zou hakken op snoeiharde terror per dag, dat hij er net zo gespierd uit ziet als BozeHaas binnen 3 maanden
rij je ook paard?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
De term bewegen op muziek gebruik ik weleens bij paardrijden met een kür :s
Dan denk ik meteen aan de ochtendspits, dat staat ook altijd vastquote:Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij moet je meer denken aan zoiets als Nederland in beweging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |