Gus, Mike en Saul, dat worden de sterkere karakters in de seriequote:
gvdquote:Op maandag 13 juni 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wauw blauw haar staat je echt goed
maar taille mag ook best een beetje vetjes op liggen, zolang de zandloper niet uitdijt.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pls.. vet kan je veel beter vastpakken
Schoonheidsideaal verandert toch alleen maarquote:Op maandag 13 juni 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
willoow kan gewoon schoonheidsideaal niet handelen
Gus en Mike ken ik nog niet denk ik? Saul ken ik omdat ik weet van zijn serie en dat hij uit BB komt.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gus, Mike en Saul, dat worden de sterkere karakters in de serie
Thank you babequote:Op maandag 13 juni 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2016 00:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
denk dat je over 10 jaar ook nog wel knap bent hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 00:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Schoonheidsideaal verandert toch alleen maar
Dat interesseert me eigenlijk niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je over 10 jaar ook nog wel knap bent hoor
Better Call Saul, de BB spinoff. Ook Mike speelt daar in mee.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gus en Mike ken ik nog niet denk ik? Saul ken ik omdat ik weet van zijn serie en dat hij uit BB komt.
6 denk ik als ik zo even probeer, maar gaat automatisch normaalquote:Op maandag 13 juni 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Met hoeveel vingers typen jullie? Ik gebruik alleen mijn wijsvingers (en typ schijnbaar heel erg snel).
1. Met mijn middelvinger, srs.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Met hoeveel vingers typen jullie? Ik gebruik alleen mijn wijsvingers (en typ schijnbaar heel erg snel).
3 vingers aan elke hand meestalquote:Op maandag 13 juni 2016 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Nah, doe er niks meer aan eigenlijk. Ziet er niet uit nu. Blond.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Welke kleur heb je trouwens nu? Je verandert het toch elke keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |