Of haar moeder, die je nog nooit hebt gezien...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:36 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Beter dan je moeder (die gelukkig op afstand werd gehouden door de deurketting).
Ik ben een haar en hij had mijn moeder nooit eerder ontmoet. Bovendien ben ik Turks dus dat maakte de situatie extra awkwardquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:56 schreef troje het volgende:
[..]
Of haar moeder, die je nog nooit hebt gezien...
Die ex was sowieso geen ex maar gewoon zijn vriendin die eerder thuis kwam dan hij had verwacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:00 schreef Tofuburger het volgende:
Een vriendin van mij heeft trouwens iets vreselijks meegemaakt.
Ze had 'iets' met een jongen die eem psycho ex had (met wie hij samen een kind had). Ze was een nacht blijven slapen bij hem en in de ochtend werd ze opeens aangevallen door een vaag figuur. Ze werd geslagen, door elkaar geschud en er werd water op haar gegooid.
Ze heeft zich heel snel aangekleed en vertrok onder geschreeuw en gescheld. Haar 'scharrel' deed helemaal niets, hield dat mens niet eens tegen.
Achteraf zei hij dat het zijn zusje was, die nogal gesteld is op zijn ex en het niet aan kon dat mijn vriendin naakt in bed lag.
Waarschijnlijk was het gewoon zijn ex, ik denk niet dat een zusje zo kwaad kan worden vanwege de scharrel van broer. Of ze hadden een incestrelatie, kan natuurlijk ook.
Dat was de laatste keer trouwens, daarna heeft ze hem volledig genegeerd en was het klaar
Als ze onoverkomelijk zijn is het wat vreemd dat er meerdere afknappers van dezelfde kerel in staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 02:42 schreef Megara het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar onoverkomelijke afknappers gehad >.<
Wat zei je anne?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ik ben een haar en hij had mijn moeder nooit eerder ontmoet. Bovendien ben ik Turks dus dat maakte de situatie extra awkward
Of ze deed alsof ze niets doorhad of ze had echt niets door. Ik denk het 1e maar goed ik heb ze maar eerder voorgesteld dan gepland. Zaten we daar heel ongemakkelijk en mijn moeder als een baas achterover leunend op de bank met een peuk op de lipquote:
OMG zou echt utanmak.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:15 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Of ze deed alsof ze niets doorhad of ze had echt niets door. Ik denk het 1e maar goed ik heb ze maar eerder voorgesteld dan gepland. Zaten we daar heel ongemakkelijk en mijn moeder als een baas achterover leunend op de bank met een peuk op de lip
Zoals de konijnentechniek?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:58 schreef Atak het volgende:
Ik vind het een afknapper als een vrouw harder wilt neuken dan ik. Mijn techniek is al hard maar sommige vrouwen willen zelfs harder.
1 maar? Er zijn er vele... En los van techniek zelf nog meer mogelijkheden afgestemt op de personen die op dat moment seks met elkaar hebben.quote:
Ik bedoelde er is nog een andere techniek die ik niet genoemd heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:29 schreef erodome het volgende:
[..]
1 maar? Er zijn er vele... En los van techniek zelf nog meer mogelijkheden afgestemt op de personen die op dat moment seks met elkaar hebben.
Wat op 2 technieken komt, wat geen enkele rekening houdt met het samenspel tussen de bedpartners.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik bedoelde er is nog een andere techniek die ik niet genoemd heb.
Zoals bij alles moet je een goeie evenwicht houden tussen theorie en praktijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat op 2 technieken komt, wat geen enkele rekening houdt met het samenspel tussen de bedpartners.
Waardoor je veel vaker mis schiet dan raak.
Iets wat jij nog moet leren, dat blijkt wel uit je teksten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Zoals bij alles moet je een goeie evenwicht houden tussen theorie en praktijk.
Dit is ook echt erg inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ik ben een haar en hij had mijn moeder nooit eerder ontmoet. Bovendien ben ik Turks dus dat maakte de situatie extra awkward
Omg... Daar is ie weer met de pounding techniek...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik bedoelde er is nog een andere techniek die ik niet genoemd heb.
Ik heb me niet verdiept in de tantra-technieken. Ik ben zelf een creatief persoon dus ik ontwikkel mijn eigen technieken. Recent probeerde ik de een-keer-diep-twee-keer-kort-stoot-techniek.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Iets wat jij nog moet leren, dat blijkt wel uit je teksten.
Maar heb je de serie van 9 al opgezocht? (tantra techniek)
Zou een leuke uitbreiding zijn op die 2 matige technieken die je hebt verteld.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb me niet verdiept in de tantra-technieken. Ik ben zelf een creatief persoon dus ik ontwikkel mijn eigen technieken. Recent probeerde ik de een-keer-diep-twee-keer-kort-stoot-techniek.
Ik ga even kotsen...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb me niet verdiept in de tantra-technieken. Ik ben zelf een creatief persoon dus ik ontwikkel mijn eigen technieken. Recent probeerde ik de een-keer-diep-twee-keer-kort-stoot-techniek.
Grappig dat de een dan moet kotsen en de ander keihard moet lachenquote:
Atak, leuk dat je dat allemaal probeert en je dat ook wilt showen, maar oefenen op een opblaaspop telt niet. Kap toch eens met je stoere praatjes johquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje opgewonden van.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Jaja heel degelijk. Ondertussen gebeurt er van alles. Geloof me maar.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:20 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Dit is ook echt erg inderdaad
Ik heb dan liever dat ik betrapt word door schoonouders, dan mijn eigen ouders.
Domme vraag misschien, maar mogen Turkse meisjes seks hebben dan?
(Ik ging vroeger weleens om met een Turks meisje en volgens haar kon dat echt niet voor het huwelijk).
quote:Op zondag 19 juni 2016 13:24 schreef Bugfixed het volgende:
Jaja heel degelijk. Ondertussen gebeurt er van alles. Geloof me maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |