Wt ben je toch een qtie, mijn bakkes is droger dan krio's lichaam atm.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk, zal ook wat kersen ontpitten voor je
slapenquote:
wij welquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goeie Chai. Maar ik ben nog lang niet aan de dood toe.
ja sry enige waar ik momenteel aan denk is drinken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dat je honger hebt crip, maar de quotes moet je heel laten.
Maar jij krijgt het paradijs inshallahquote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
Jullie sappig fruit gepraat maakt me zo jelly
nee wil graag al mijn aandacht aan jou bestedenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
Willen jullie cachie beetje positieve aandacht geven, ze wordt nogal voorspelbaar in haar woedeaanvallen
Trek een zak helium over je hoofdquote:Op zondag 12 juni 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil graag een pijnloze dood bereiken volledig buiten mijn bewustzijn om.
nee, ben toe aan haar doodquote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lak je je nagels al zwart en snij je jezelf?
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ok ik werken dus ik ben totaal niet jelly af op je
Dankje schatje.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
Willen jullie cachie beetje positieve aandacht geven, ze wordt nogal voorspelbaar in haar woedeaanvallen
Waarom is iedereen toch zo boos op jou ik snap dat niequote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
Hoe laat mag je weer eten en drinken vanavond?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ja sry enige waar ik momenteel aan denk is drinken.
Zou sinaasappels voor je persen en je het sap voeren terwijl krio je druiven voertquote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Wt ben je toch een qtie, mijn bakkes is droger dan krio's lichaam atm.
#ripkrio
allemaal jellyquote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom is iedereen toch zo boos op jou ik snap dat nie
they hate her cuz they ain't herquote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weeniequote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |