quote:
Waarom zou dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is het nemen van drugs niet per definitie dom?
Sry snoes, je mag wel een nectarine van mequote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
Jullie sappig fruit gepraat maakt me zo jelly
Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben er zelf nog niet over uit wat ik in mijn leven wil bereiken, dus ik moet je het antwoord hierop schuldig blijven. Maar toch bedankt voor de interesse.quote:
Wil je mij die voeren om precies 21:54?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry snoes, je mag wel een nectarine van me
...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog niet over uit wat ik in mijn leven wil bereiken, dus ik moet je het antwoord hierop schuldig blijven. Maar toch bedankt voor de interesse.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook nog gele kiwi's, maar die lust jij niet toch?
Nee klopt, schattig dat je dat hebt onthouden.
Ik snap dat je honger hebt crip, maar de quotes moet je heel laten.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ook nog gele kiwi's, maar die lust jij niet toch?
[/quote
Nee klopt, schattig dat je dat hebt onthouden.
wat is een fp?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is de fp hè, grote kans dat ze srs zijn
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog niet over uit wat ik in mijn leven wil bereiken, dus ik moet je het antwoord hierop schuldig blijven. Maar toch bedankt voor de interesse.
soort stormfrontquote:
Natuurlijk, zal ook wat kersen ontpitten voor jequote:
Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
voorspelbaar afquote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef BozeHaas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
Gvd, leer fatsoenlijk quoten
[/quote
rt
eheheh ;pquote:
Ik wil graag een pijnloze dood bereiken volledig buiten mijn bewustzijn om.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké nou succes met je identiteitscrisisquote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goeie Chai. Maar ik ben nog lang niet aan de dood toe.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil graag een pijnloze dood bereiken volledig buiten mijn bewustzijn om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |