quote:Op zondag 12 juni 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
poe hey wat bizar. sws dat jij huilend was vertrokken als je in de sc van 08/09 zat
inkoppertjes tochquote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]pls
maar ik bedoel dat ik het bizar vind dat mensen dit koppelen aan moslims en de sharia
het is de fp hè, grote kans dat ze srs zijnquote:
Ja doe, sowieso dat ze dan beste vriendjes wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als jij die neemt neem ik een pomsky
kunnen ze samen spelen in onze grote fruittuinquote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doe, sowieso dat ze dan beste vriendjes worden
Terwijl jij bramenjam maakt en ik kersen plukquote:Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen ze samen spelen in onze grote fruittuin
Hm de roes maakt dom, dat is niet wat ik zoek in drugs. Verder ben ik geen fan van alcoholkaters. En ik wil voorkomen dat ik een functionerende alci word.quote:
ik heb net 4 wilde perziken mee gejat van thuisquote:Op zondag 12 juni 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terwijl jij bramenjam maakt en ik kersen pluk
is het nemen van drugs niet per definitie dom?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
Hm de roes maakt dom, dat is niet wat ik zoek in drugs. Verder ben ik geen fan van alcoholkaters. En ik wil voorkomen dat ik een functionerende alci word.
😂quote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
Zag net een chick die veel op stimo lijkt, ik liet hard de woorden dieet en fitbit vallen maar reageerde niet. Helaas.
Goed gedaan! Die zijn lekkerquote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb net 4 wilde perziken mee gejat van thuis
Boefjequote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb net 4 wilde perziken mee gejat van thuis
Alcoholkaters? Ben je oud of zo, lool.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
Hm de roes maakt dom, dat is niet wat ik zoek in drugs. Verder ben ik geen fan van alcoholkaters. En ik wil voorkomen dat ik een functionerende alci word.
heb ook nog gele kiwi's, maar die lust jij niet toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
Jullie sappig fruit gepraat maakt me zo jelly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |