:$quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice hoor. tik em aan.
Heb zelf iets meer dan 2 maanden in ww gezeten, echt fucked up na paar weken
niet in amsterdam geboren zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
basisschool woonde ik daar nog nietwoonde toen nog in Flevoland
als ik pic stuur heb ik ook recht op pic van jou he dat snap je welquote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hm stuur ff pics denk dat we bij elkaar op school hebben gezeten. Mss wel zelfde klas
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet jij niet aan je scriptie jongedame?
Wat is er aan de handquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Kurovski het volgende:
Nog 12 uur, kan ik weer strijd leveren. Nooit kan het op een normale en eerlijke manier. Behoorlijk flauw van.
Ja vader was loonwerker? Vast geen boer, kan me niet voorstellen dat jij uit pioniersfamilie komtquote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging vroeger altijd met mn pa mee aardappels rooien, mooi man
contract werd niet verlengd. gelukkig had ik na 3 maanden weer werkquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:$
Wat was er gebeurd bij je werk dan? Ja, lijkt me echt hel hoor, een week even niks is wel lekker maar weenie, zou het niet trekken als je onzekerheid hebt
Ja maar wat als we elkaar blijken te kennen en ik je haattequote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik pic stuur heb ik ook recht op pic van jou he dat snap je wel
daar heb ik niks van gemerktquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik pic stuur heb ik ook recht op pic van jou he dat snap je wel
Omg jaquote:
quote:
Lastige keuze dit hoorquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet jij niet aan je scriptie jongedame?
quote:
lololquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja vader was loonwerker? Vast geen boer, kan me niet voorstellen dat jij uit pioniersfamilie komt.
ik heb 2 repenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg ja
[..]
[..]
Lastige keuze dit hoor
Gelukkig maar, ben trots op jouquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
contract werd niet verlengd. gelukkig had ik na 3 maanden weer werk
dan is dat lekker awkwardquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja maar wat als we elkaar blijken te kennen en ik je haatte
Hmmmquote:
Oh.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat mensen de verkankerende faktor zijn meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |