heb srs onbeperkt cherrytomaatjesquote:Op zondag 12 juni 2016 18:13 schreef Crip het volgende:
ik wil een man die mij onbeperkt cherrytomaatjes kan geven
ben zo gewend dat hermann of frass binnen een paar seconden opent dat ik het al niet eens meer probeer over t algemeenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja je had er wat aan kunnen doenmaar je was zeker net nakkie aan het nemen
en dan jam makenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:14 schreef Willoow het volgende:
Ik ging vroeger altijd bramen en appels plukken in de buurt
gewenning is wel echt jouw dingetje hequote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben zo gewend dat hermann of frass binnen een paar seconden opent dat ik het al niet eens meer probeer over t algemeen
ik wil jou in mijn tuinquote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
Wil later een tuin met allemaal fruitbomen en struiken
wat veeleisend :squote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
ik hoop binnen 10 jaar op die manier m'n geld te verdienen eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
wil bij die troep die jij hier uit je toetsenbord weet te krijgen nog niet echt lukken andersquote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewenning is wel echt jouw dingetje he
Als je dat voor jezelf doet is melden onnodig hoor. Je kunt ook gewoon uitloggen en het venster sluiten.quote:
Nee, wel appelmoesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |