zelf in tuin kweken?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
2 euro voor zo'n doosje, soms bij de ah 2 voor 1
bio blauwe bessen, daar betaal je je pas scheel aan
heb gelukkig vanaf volgend jaar onbeperkt blauwe bessen
ga je aan de slag als bessenplukkert?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wil het ook best doen hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ipv dat je even zegt hoe ik die doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja weeniequote:
Ik weet niet ;s zit ook mobiel, sry hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ipv dat je even zegt hoe ik die doen
Nee, gewoon bloemkool koken pureren lepel pindakaas er bij beetje sambal en wat indo kruiden en smullen maarquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil het ook best doen hoorpicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
kom volgend jaar bij je langsquote:Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil het ook best doen hoorhewj snoepie, weet jij hoe dat moet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, gewoon bloemkool koken pureren lepel pindakaas er bij beetje sambal en wat indo kruiden en smullen maar
Is lekkerquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet ;s zit ook mobiel, sry hoor
: Yquote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hewj snoepie, weet jij hoe dat moet?
: Yquote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hewj snoepie, weet jij hoe dat moet?
O, dat klinkt wel easyquote:Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee, gewoon bloemkool koken pureren lepel pindakaas er bij beetje sambal en wat indo kruiden en smullen maar
in de yoghurtquote:Op zondag 12 juni 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
Zou liever onbeperkt frambozen of aardbeien of rode besjes
Wat heb je nou aan blauwe bessen ;ss
te laatquote:
vind frambozen niet lekker ;s zo smaakloos, alleen in desserts wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:09 schreef Chloroform het volgende:
Zou liever onbeperkt frambozen of aardbeien of rode besjes
Wat heb je nou aan blauwe bessen ;ss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |