dat kan ik niet ontkennen :$quote:
wat dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me gezien haar verleden met bois hier ook wel voorstellen dat ze beetje terughoudend is
psilo'squote:Op zondag 12 juni 2016 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
heb gehoord dat er paddenstoelen op het condoom groeien nadat je met haar geweest bent ;s
ga je op reis brada?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koffers al ingepakt. Vandaag rustig aan doen.
met tetou scheen het allemaal niet zonder slag of stoot te gaanquote:
nicequote:Op zondag 12 juni 2016 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Even 2 weken chillen op Menorca.
o vervelend. ik ben een gepassioneerde maar tedere minnaar, dus ik zou haar vertrouwen in de FOK!man weer kunnen herstellenquote:Op zondag 12 juni 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
met tetou scheen het allemaal niet zonder slag of stoot te gaan
gwn beta bitchboi dus ;squote:Op zondag 12 juni 2016 09:56 schreef Drug het volgende:
[..]
o vervelend. ik ben een gepassioneerde maar tedere minnaar, dus ik zou haar vertrouwen in de FOK!man weer kunnen herstellen
lekker man, jellyquote:Op zondag 12 juni 2016 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Even 2 weken chillen op Menorca.
Nee, vannacht.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:56 schreef Drug het volgende:
[..]
lekker man, jelly![]()
vertrek je later vandaag?
Chroestjov en HSG waren hartstikke lief, tetou was een uitzondering.quote:Op zondag 12 juni 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
met tetou scheen het allemaal niet zonder slag of stoot te gaan
waar is hsg eigenlijk geblevenquote:Op zondag 12 juni 2016 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Chroestjov en HSG waren hartstikke lief, tetou was een uitzondering.
Wat is daar erg aan?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jeetje
Je zal maar een kind hebben...
Je moederquote:Op zondag 12 juni 2016 10:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jeetje
Je zal maar een kind hebben...
Wat ben je toch een uniek sneeuwvlokjequote:Op zondag 12 juni 2016 10:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor jou en veel mensen wss niks.
Mij lijkt het verdoemenis.
Valt wel mee. Als je er goed op voorbereid bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor jou en veel mensen wss niks.
Mij lijkt het verdoemenis.
Ze zeggen toch juist altijd dat je niet voorbereid kan zijn :squote:Op zondag 12 juni 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je er goed op voorbereid bent.
moet je er nog steeds ook wel zin in hebben denk ikquote:Op zondag 12 juni 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je er goed op voorbereid bent.
Dat is onzin. 9 maanden zwanger is 9 maanden de tijd om je voor te bereiden. Sowieso moet je pas kinderen nemen als je er beide aan toe bent. En dat was in dit geval zo.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist altijd dat je niet voorbereid kan zijn :s
Yep. Daarom pas kinderen nemen als beide ouders er aan toe zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je er nog steeds ook wel zin in hebben denk ik
Ik bedoel niet in praktische zin en dat je ingelezen en emotioneel voorbereid bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is onzin. 9 maanden zwanger is 9 maanden de tijd om je voor te bereiden. Sowieso moet je pas kinderen nemen als je er beide aan toe bent. En dat was in dit geval zo.
en voor sommigen is dat nooitquote:Op zondag 12 juni 2016 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Daarom pas kinderen nemen als beide ouders er aan toe zijn.
lijkt me niet dat dat überhaupt nog nodig isquote:Op zondag 12 juni 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de startkabels al laten doorknippen?
Knoopje zodat hij het kan terugdraaien mocht hij zich bedenken.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de startkabels al laten doorknippen?
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
Heb m'n handen vol aan mezelf. kan echt geen kinderen gebruiken momenteel.
arm kind zal doodsbang zijn voor deuren die openstaanquote:
eyyquote:
neequote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind kinderen echt extreem kut en bij het idee dat ik er 18 jaar voor zou moeten zorgen maak ik mezelf nog liever van kant
Nou dat heb ik ook hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:35 schreef Kurovski het volgende:
Een plant lukt nog net en zelfs dat is al lastig.
18 jaar ook echt.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind kinderen echt extreem kut en bij het idee dat ik er 18 jaar voor zou moeten zorgen maak ik mezelf nog liever van kant
nopequote:
Ook dat nog eens, 18 jaar is wel erg optimistisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
21 jaar financieel verantwoordelijk
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zie een verband met de vraag mbt snel pep kunnen drogen.
Daar heb je zelf ook wel een groot aandeel in denk ik, dat laat je gewoon niet gebeuren.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of als je zo'n lamlendige hebt die tot zijn 30ste thuis blijft wonen
Ik 24. Maar was het al jarenlang zat.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je zelf ook wel een groot aandeel in denk ik, dat laat je gewoon niet gebeuren.
Ik was overigens ook 25 volgens mij.
Oh ik niet, mijn moeder was niet zo moeilijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik 24. Maar was het al jarenlang zat.
Jij hebt best een kindvriendelijk ritme. Als je dat kind de fles geeft wanneer je zelf een fles aan je mond zet komt het wel goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
Heb m'n handen vol aan mezelf. kan echt geen kinderen gebruiken momenteel.
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:48 schreef Zosk het volgende:
Pas als de rook vanaf zolder beneden in de woonkamer onder de deur doorkwam kreeg ik opmerkingen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik niet, mijn moeder was niet zo moeilijk.Pas als de rook vanaf zolder beneden in de woonkamer onder de deur doorkwam kreeg ik opmerkingen.
Dan faal je als ouder zelf. Gewoon op straat schoppen na verloop van tijd.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Of als je zo'n lamlendige hebt die tot zijn 30ste thuis blijft wonen
quote:Op zondag 12 juni 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
mikn kinderen mogen pas weg als ze gaan trouwen. Niets alleen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |