???!?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee jc hoor je dat. Het is allemaal onze schuld
Munteenheid spermquote:Op zondag 12 juni 2016 05:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs
Hoe betaal je die kapper, tandarts allemaal dan
alles is de schuld van de blanke man. Zonder ons was de wereld een paradijs zonder honger of oorlogquote:
Dat is waar.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles is de schuld van de blanke man. Zonder ons was de wereld een paradijs zonder honger of oorlog
cammie is ook goed, voel ik me weer puberquote:
ik ben nieuwquote:Op zondag 12 juni 2016 05:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Misschien maak ik uitzondering.
Nee was bullshit. Aint no hollywoodsmile over here.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:11 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Zijn je tanden veel witter geworden na dat bleeken?
Vanwaar deze interesse in het M-O? IPA heeft voor een autochtoon eveneens veel verstand over M-O maar staat negatief tegenover hen.quote:
Hoe zie je eruit en wat is je afkomst?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Drug het volgende:
[..]
cammie is ook goed, voel ik me weer puber![]()
[..]
ik ben nieuw
Bij die salon waar jij naartoe ging of algemeen?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee was bullshit. Aint no hollywoodsmile over here.
Panama.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit en wat is je afkomst?
In de ochtend slapen en daarna zie ik wel weer verder.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:13 schreef Neverknown het volgende:
Als we morgen over dag slapen heb ik goed nieuws want gaat morgen regenen.
Dus
Algemeen kan ik niet over oordelen heb nog niet alle methodes uitgeprobeerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:14 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Bij die salon waar jij naartoe ging of algemeen?
rtquote:Op zondag 12 juni 2016 05:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind super jammer dat alweer licht is buiten. Jammer slaapt veel lekkerder als pikkendonker is
8/10 - 0,5 aftrek ivm valse bescheidenheid = 7,5quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit en wat is je afkomst?
hm is niet exclusief interesse in M-O. maar vind sommige dingen wel interessant, muziek, historie, bepaalde filosofieën, eten, en natuurlijk de vrouwen, die prachtige jasmine'squote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Vanwaar deze interesse in het M-O? IPA heeft voor een autochtoon eveneens veel verstand over M-O maar staat negatief tegenover hen.
Ok m'n naam is Jasmine. Neuken?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:25 schreef Drug het volgende:
[..]
8/10 - 0,5 aftrek ivm valse bescheidenheid = 7,5
[..]
hm is niet exclusief interesse in M-O. maar vind sommige dingen wel interessant, muziek, historie, bepaalde filosofieën, eten, en natuurlijk de vrouwen, die prachtige jasmine's
Omdat ik dacht dat je voor hem reageerde.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n post waarin ik zeg dat Panamees ben.
Ken je Donald Draper?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je voor hem reageerde.
Maar vertel er meer over. :$
Nopequote:
nee ik ook niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 06:18 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Nee dat niet man, werk nu nog in de horeca. Jij?
geen schatje tegen wie ik aan kan kruipenquote:Op zondag 12 juni 2016 06:20 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Wat is jou reden om op dit tijdstip nog op te zijn?
wat is je afkomst?quote:Op zondag 12 juni 2016 06:28 schreef Lieutenant het volgende:
Jep, vandaag weer relatief vroeg op maar geen zin om nu al te slapen.
zo gezond zag ik er toch heul niet uitquote:
haha dp heb je al een oogje dichtgedaan of niks?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo gezond zag ik er toch heul niet uit
neequote:Op zondag 12 juni 2016 09:17 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dp heb je al een oogje dichtgedaan of niks?
hallo frassquote:
tfoe wat een boelersquote:Op zondag 12 juni 2016 09:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ben nog steeds niet benaderd voor R&P mod
r&p is wel de laatste die ik zou willen modererenquote:Op zondag 12 juni 2016 09:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ze herkennen gewoon kwaliteit nietquote:
Lijkt me fantastischquote:Op zondag 12 juni 2016 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
r&p is wel de laatste die ik zou willen modereren
haha mad jellyquote:Op zondag 12 juni 2016 09:32 schreef Murdera het volgende:
Jullie, mods? Dat is echt de doodslag voor fok.
-maloewaquote:Op zondag 12 juni 2016 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je je verzoekjes nog een keer sturen?
hehe baasquote:
wat een kenseronzinquote:Op zondag 12 juni 2016 09:27 schreef zeer het volgende:
[..]
je mag gewoon een aantal weken 14 jarige jongens een aantal duizend euro's voorhouden voor een fiets die z.g.n. beroemd is als je mod bent hoor, dus om foto's vragen mag geen probleem zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
een moderator in spe die vraagt om pics. Snap wel dat ze jou niet vragen
Heb wel naam nodig van die modquote:Op zondag 12 juni 2016 09:36 schreef zeer het volgende:
[..]
-maloewa
-maloewa
-die mod die zich anaal liet palen op vakantie in Griekenland
-maloewa
IPA35quote:Op zondag 12 juni 2016 09:37 schreef Drug het volgende:
welke user wordt afgekort als IPA? een islamofoob ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie, steven?quote:Op zondag 12 juni 2016 09:37 schreef zeer het volgende:
[..]
je mag gewoon een aantal weken 14 jarige jongens een aantal duizend euro's voorhouden voor een fiets die z.g.n. beroemd is als je mod bent hoor, dus om foto's vragen mag geen probleem zijn
geen idee, volgens mij nietquote:Op zondag 12 juni 2016 09:43 schreef zeer het volgende:
[..]
waren toen twee mods toch die die hilarische grap pullde?
quote:
vannacht meloewa geprobeerd maar geen succes, zal wel ff duren voor ik weer genoeg zelfvertrouwen hebquote:
kan me gezien haar verleden met bois hier ook wel voorstellen dat ze beetje terughoudend isquote:Op zondag 12 juni 2016 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
vannacht meloewa geprobeerd maar geen succes, zal wel ff duren voor ik weer genoeg zelfvertrouwen heb
heb gehoord dat er paddenstoelen op het condoom groeien nadat je met haar geweest bent ;squote:Op zondag 12 juni 2016 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
vannacht meloewa geprobeerd maar geen succes, zal wel ff duren voor ik weer genoeg zelfvertrouwen heb
TARDIS. is toch goede lover? ;squote:Op zondag 12 juni 2016 09:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me gezien haar verleden met bois hier ook wel voorstellen dat ze beetje terughoudend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |