Wat is daar erg aan?quote:Op zondag 12 juni 2016 10:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jeetje
Je zal maar een kind hebben...
Je moederquote:Op zondag 12 juni 2016 10:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jeetje
Je zal maar een kind hebben...
Wat ben je toch een uniek sneeuwvlokjequote:Op zondag 12 juni 2016 10:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor jou en veel mensen wss niks.
Mij lijkt het verdoemenis.
Valt wel mee. Als je er goed op voorbereid bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor jou en veel mensen wss niks.
Mij lijkt het verdoemenis.
Ze zeggen toch juist altijd dat je niet voorbereid kan zijn :squote:Op zondag 12 juni 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je er goed op voorbereid bent.
moet je er nog steeds ook wel zin in hebben denk ikquote:Op zondag 12 juni 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je er goed op voorbereid bent.
Dat is onzin. 9 maanden zwanger is 9 maanden de tijd om je voor te bereiden. Sowieso moet je pas kinderen nemen als je er beide aan toe bent. En dat was in dit geval zo.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist altijd dat je niet voorbereid kan zijn :s
Yep. Daarom pas kinderen nemen als beide ouders er aan toe zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je er nog steeds ook wel zin in hebben denk ik
Ik bedoel niet in praktische zin en dat je ingelezen en emotioneel voorbereid bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is onzin. 9 maanden zwanger is 9 maanden de tijd om je voor te bereiden. Sowieso moet je pas kinderen nemen als je er beide aan toe bent. En dat was in dit geval zo.
en voor sommigen is dat nooitquote:Op zondag 12 juni 2016 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Daarom pas kinderen nemen als beide ouders er aan toe zijn.
lijkt me niet dat dat überhaupt nog nodig isquote:Op zondag 12 juni 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de startkabels al laten doorknippen?
Knoopje zodat hij het kan terugdraaien mocht hij zich bedenken.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de startkabels al laten doorknippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |