De vraag werd mij toen voorgelegd. Wat denk je bij je vlag?quote:
Mijn vlag?quote:Op zondag 12 juni 2016 04:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
De vraag werd mij toen voorgelegd. Wat denk je bij je vlag?
trustequote:
Niet je moeder verkrachten als je slaapwandelt he hihihiquote:
en dan racisme roepen als je aangehouden wordtquote:Op zondag 12 juni 2016 04:33 schreef deadprez het volgende:
getinte glazen verbergen de strakke kop marcheer rechtstreeks naar de mofucking top
Je scoort slechte punten in Z Amerikaquote:
Was een van je klanten vandaag, dus ben al verzadigd.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niet je moeder verkrachten als je slaapwandelt he hihihi
maar ik ben blank dus dan werkt dat niet zo goed geloof ikquote:Op zondag 12 juni 2016 04:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan racisme roepen als je aangehouden wordt
Ik geloof niet dat ik daar erg mee zit.quote:
Jawel wij blanken worden onderdrukt en de vluchtelingen krijgen alles cadeau is white genocide g kan echt niet dit tijd voor een revolutie!!!quote:Op zondag 12 juni 2016 04:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik ben blank dus dan werkt dat niet zo goed geloof ik
quote:Op zondag 12 juni 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
Je zal je maar verbonden voelen met mensen enkel omdat ze onder dezelfde vlag leven als jij
ik kwam ook al met zo'n antwoord, die verdwaasde blikken spreken boekdelenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar erg mee zit.
OoOoOo fijn om te horen maar meeste mannen z'n onverzadigbaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was een van je klanten vandaag, dus ben al verzadigd.
Ja maar dat is positief toch.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik kwam ook al met zo'n antwoord, die verdwaasde blikken spreken boekdelen
Daar kan het gewoon ookquote:
Oh ja, excuusquote:Op zondag 12 juni 2016 04:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel wij blanken worden onderdrukt en de vluchtelingen krijgen alles cadeau is white genocide g kan echt niet dit tijd voor een revolutie!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |