DBS wordt ook steeds beterquote:Op zondag 12 juni 2016 08:43 schreef Max23 het volgende:
Ik heb het idee dat het in dit topic/deze reeks steeds drukker wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zo'n mooie OP wil ik het stokje wel overdragenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Lapo gemist, maar er was nog geen nieuw topic geopend. Nu mag ik lekker de OP pimpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een mindfuck voor kleine Trunks in de volgende afleveing xD
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Voor zo'n mooie OP wil ik het stokje wel overdragen![]()
Afllvering 47 was weer super tof. Ik ben echt benieuwd hoe het zo kon misgaan in de toekomst.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, staat ie al online?!Ik dacht rond een uur of 4 pas.
* Gary_Oak is even weg.
Jep, uurtje geleden al. Ze zijn weer rap vandaagquote:Op zondag 12 juni 2016 12:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Thanks!
Oh, staat ie al online?!Ik dacht rond een uur of 4 pas.
* Gary_Oak is even weg.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Jep, uurtje geleden al. Ze zijn weer rap vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:42 schreef Odaiba het volgende:
Er zit een groene Kai in de intro waar nog geen informatie over is vrijgegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door KingRoland op 12-06-2016 14:12:07 ]graag op anoniem
Ik denk dat Vegeta maar al te graag Black Goku doodmaakt.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:35 schreef King_Merc het volgende:
Toffe aflevering, de sfeer van de afgelopen afleveringen is nu flink anders,
Zou trunks super saiyan blue hebben gemasterd? (Anders hebben goku, vegeta etc bijv Hit het vrij makkelijk),
Ben trouwens ook benieuwd hoe Jaco reageert, tijd reizen is ten strengste verboden volgens de galactic Patrol
quote:Op zondag 12 juni 2016 13:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie die groene Kai is. Ik denk dat Black een zogenaamde ''makaioshin'' is dus een Evil Kai. Die groene kai is dus meer het tegenovergestelde ervan en kan ons vertellen waarom hij er is, maar zijn functie als kai moet wel speciaal zijn in deze verhaallijn.
Speculeren héDood of niet, het verhaal gaat voorlopig niet meer verder in die tijdlijn. Tenzij ze in de toekomst iets geniaals ontdekt en naar het verleden reist om de rest te helpen (maar hoe komt ze dan aan brandstof en een tijdmachine?). Ik vraag me ook af hoe sterk Future Trunks nu is, aangezien we geen enkel beeld van hem hebben gezien als Super Saiyan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Black Goku zag schijnbaar zichzelf niet als een Saiyan (zijn line tegen Future Trunks).
Jezus, ben echt hyped en bedenk nu allerlei theorieën.![]()
Dat is de datum dat die aflevering wordt 'aangemaakt' op de site. Met een timer erbij tot de uitzenddatum. Vandaar dat die een week voorloopt.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Even iets anders. Waarom lopen de data van de afleveringen op watchdbzsuper.com een week achter? Aflevering 47 is volgens die site van 4 juni, maar vandaag hebben we hem allemaal pas voor het eerst gezien.
Ah, thanks!quote:Op zondag 12 juni 2016 17:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is de datum dat die aflevering wordt 'aangemaakt' op de site. Met een timer erbij tot de uitzenddatum. Vandaar dat die een week voorloopt.
Toch maar zonder dubs gaan kijken?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dood of niet, het verhaal gaat voorlopig niet meer verder in die tijdlijn. Tenzij ze in de toekomst iets geniaals ontdekt en naar het verleden reist om de rest te helpen (maar hoe komt ze dan aan brandstof en een tijdmachine?). Ik vraag me ook af hoe sterk Future Trunks nu is, aangezien we geen enkel beeld van hem hebben gezien als Super Saiyan.En Black Goku zag schijnbaar zichzelf niet als een Saiyan (zijn line tegen Future Trunks).
Jezus, ben echt hyped en bedenk nu allerlei theorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |