OMG RACISTquote:Op zondag 12 juni 2016 04:14 schreef Mortaxx het volgende:
Hee wanneer komt onze supermarktmanagerneger weer vrij
De hele wereld discrimineert.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou is het kk-schelden wel iets typisch Nederlands.
Maar zo ver ik weet ligt discriminatie eerder op andere vlakken in Zuid amerika, stadvolk tegen boeren en bergvolk. Niet zo zeer op huidskleur.
Ben je blank ben je een gringo, ben je zwart een negro, ben je dik een gordo
Het komt overal voor, maar het mag helemaal nietquote:
ja oké maar ik vroeg niet hoe het met de discriminatie in zuid-amerika gesteld isquote:Op zondag 12 juni 2016 04:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar zo ver ik weet ligt discriminatie eerder op andere vlakken in Zuid amerika, stadvolk tegen boeren en bergvolk. Niet zo zeer op huidskleur.
'Neger' is wmb niet meteen racistisch en ik denk dat maar weinig Nederlanders dat zo zullen zien.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee hoor, racisme is daar sterk aanwezig. En gringos zijn mensen doe niet Spaans spreken.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
dit jaquote:Op zondag 12 juni 2016 04:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Neger' is wmb niet meteen racistisch en ik denk dat maar weinig Nederlanders dat zo zullen zien.
Indiaan ligt ook wat ingewikkeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Neger' is wmb niet meteen racistisch en ik denk dat maar weinig Nederlanders dat zo zullen zien.
Sylvana schijnt daar een punt van te makenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oké en nu?quote:Op zondag 12 juni 2016 04:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sylvana schijnt daar een punt van te maken
Die moet eerst d'r haar weer zwart laten worden die muts.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was 'zwartjes' vgm. Het onnodig gebruiken van verkleinwoorden wordt vrij vaak als kleinerend ervaren.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gringos zijn vooral blanke Amerikanen, Europeanen en andere blanken worden voor het gemak ook zo genoemd.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:16 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee hoor, racisme is daar sterk aanwezig. En gringos zijn mensen doe niet Spaans spreken.
Omdat iedereen wel inziet dat kankerneger hoe dan ook racistisch is.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:22 schreef deadprez het volgende:
waarom is de discussie nu verdraaid naar het woord 'neger' op zich?
Maar daar zeurt tenminste niemand erover hè.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gringos zijn vooral blanke Amerikanen, Europeanen en andere blanken worden voor het gemak ook zo genoemd.
Wel waar dat discriminatie heerst. Men is vooral trots, als buitenlander is het sws heel lastig om een ambtenaarsfunctie in te vullen.
Wat mijn opa uitgevreten heeft zal mij worst zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:20 schreef Drug het volgende:
Neger is door het gebruik een woord dat zeker wel racistisch is. Dat in het gebruik niet altijd een racistische intentie zit, doet daar niets aan af. Dat komt omdat de Nederlandse samenleving niet de verantwoordelijkheid neemt om te leren van kapitale fouten uit het verleden.
Pics van je tieten of ophoeren.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:22 schreef Neverknown het volgende:
Ik werd geroepen en meld me altijd omdat ik nou eenmaal een hondje ben met een opvoeding
Ja dat mag ik hopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat iedereen wel inziet dat kankerneger hoe dan ook racistisch is.
onderdanig ughquote:Op zondag 12 juni 2016 04:22 schreef Neverknown het volgende:
Ik werd geroepen en meld me altijd omdat ik nou eenmaal een hondje ben met een opvoeding
Kanker maakt het wel stuk heftiger ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Domquote:Op zondag 12 juni 2016 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat mijn opa uitgevreten heeft zal mij worst zijn.
Juist.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op dat continent niet iig,quote:Op zondag 12 juni 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar daar zeurt tenminste niemand erover hè.
Vind je dat positief?quote:
Heb oovoedigingsdeskundige Rianne naar je toegestuurd.quote:
is cultuurquote:Op zondag 12 juni 2016 04:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kanker maakt het wel stuk heftiger ja.
Als je de goeie snaar maar weet te raken toch Swaquote:
mortie maakte zich zorgen om je trouwensquote:Op zondag 12 juni 2016 04:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als je de goeie snaar maar weet te raken toch Swa
Wiens kloon ben jij trouwens anaalridder
Venezuela vind ik zielig op het moment, da's een drama.quote:
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Venezuela vind ik zielig op het moment, da's een drama.
Colombia is druk bezig het drugs-imgago van zich af te schudden.
Wat ik van Peru weet, is dat stadsmensen langs de kust een hekel hebben aan de Cholo's, de bergindianen.
Jij weet noet wat assplay is volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2016 04:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als je de goeie snaar maar weet te raken toch Swa
Wiens kloon ben jij trouwens anaalridder
Das onnodig ben een bloedzuigerquote:Op zondag 12 juni 2016 04:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
mortie maakte zich zorgen om je trouwens
quote:
Jij moet luisteren naar m'n vragen en antwoord gevenquote:
Ben prima opgevoed.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb oovoedigingsdeskundige Rianne naar je toegestuurd.
Ze weet wel van wanten kleine rotte blaag je gaat spijt krijgen
Damn son.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:30 schreef Remqo het volgende:
Maar ja, ik vind het ergens wel positief.
Het land bind ze toch, ondanks de verschillen
Dit heeft niks te maken met een beetje geschiedenis kennenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn opa fokte vogels, ik knollen.
Op zondag 12 juni 2016 04:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |