r..et..or..ischquote:Op zondag 12 juni 2016 03:54 schreef deadprez het volgende:
Oh ik zie dat MrSalazar weer in KLB kan. Hoink ondertussen ook, of mogen alleen de kansloze baggerusers weer terugkeren?
Jaquote:
Wat is er mis met bagger? NL is er groot in.quote:Op zondag 12 juni 2016 03:54 schreef deadprez het volgende:
Oh ik zie dat MrSalazar weer in KLB kan. Hoink ondertussen ook, of mogen alleen de kansloze baggerusers weer terugkeren?
Heel forum volquote:Op zondag 12 juni 2016 03:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met bagger? NL is er groot in.
Met leuke bagger hoeft weinig mis te zijn. Maar daar zit het probleem vaak een beetjequote:Op zondag 12 juni 2016 03:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er wordt ook gewoon niks meer op slot gegooid in KLB.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 03:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
mehquote:
Kankerneger is volgens een niet nader te noemen mod niet eens racistisch, want iemand kan net zo goed kuthoer roepenquote:Op zondag 12 juni 2016 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt ook gewoon niks meer op slot gegooid in KLB.
Eh, wat?quote:Op zondag 12 juni 2016 04:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kankerneger is volgens een niet nader te noemen mod niet eens racistisch, want iemand kan net zo goed kuthoer roepen
dat is ook helemaal niet racistischquote:Op zondag 12 juni 2016 04:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kankerneger is volgens een niet nader te noemen mod niet eens racistisch, want iemand kan net zo goed kuthoer roepen
ga ergens anders opzichtig trollen mortiequote:
details in dm plsquote:
Islam als een wildgroei benoemen is ook niet wenselijkquote:Op zondag 12 juni 2016 04:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
iemand met rood haar noem je rooie, een schele noem je schele, een zwarte noem je negerquote:Op zondag 12 juni 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga ergens anders opzichtig trollen mortie
dat was geen uitnodiging om het te blijven proberenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iemand met rood haar noem je rooie, een schele noem je schele, een zwarte noem je neger
Neger
Spleetoog
Kaaskop
Ojee wat erg
Dan moet ik het topic gaan zoeken, wacht ffquote:Op zondag 12 juni 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
of gewoon hier, neem aan dat we het best mogen hebben over uitspraken die een mod doet
oke alles is racismequote:Op zondag 12 juni 2016 04:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat was geen uitnodiging om het te blijven proberen
dat lijkt me niet zo slim. Terroristen verstoppen daar vaak hun explosievenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
Was er niet ook een mod die het wel een goed idee vond om brandbommen bij moskeeën naar binnen te gooien?
Vast wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
Was er niet ook een mod die het wel een goed idee vond om brandbommen bij moskeeën naar binnen te gooien?
Dat vind ik zo grappig aan zuid amerika, je noemt het beestje bij de naam en niemand zeurt er overquote:Op zondag 12 juni 2016 04:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iemand met rood haar noem je rooie, een schele noem je schele, een zwarte noem je neger
Neger
Spleetoog
Kaaskop
Ojee wat erg
quote:Op zondag 12 juni 2016 04:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NWS / James mishandeld na opmerkingen over racistische grappen #2
+vorige deel
Ik ben kwart zigeuner, ow jee moet achternaam ook steeds weer spellen.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neger
Spleetoog
Kaaskop
Ojee wat erg
Gwn ctrl+f op neger, zwart, racisme en racistisch en je hebt een tldr van het gezeik.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
NWS / James mishandeld na opmerkingen over racistische grappen #2
+vorige deel
oh is kankerneger het beestje bij de naam noemenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat vind ik zo grappig aan zuid amerika, je noemt het beestje bij de naam en niemand zeurt er over
nee niet bepaaldquote:Op zondag 12 juni 2016 04:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijk dat is het mooie
hij stal hun bier.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh is kankerneger het beestje bij de naam noemen
waarom niet gewoon kankerdief danquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 04:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan ook. Je gebruikt een woord dat hem omschrijft
Nou is het kk-schelden wel iets typisch Nederlands.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh is kankerneger het beestje bij de naam noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |