Dan hou ik het wel gewoon bij Skype, die paar keer per maand dat ik het gebruik...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ah zo... Ik gebruik het vooral als gewone chat-dinges, niet voor tijdens het gamen. (Ik speel vooral singleplayer games).
Dat mag en ik probeer je niet over te halen of zoiets. Maar voor de duidelijkheid: het is op geen enkele manier vergelijkbaar met Skype. Totaal ander iets.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel gewoon bij Skype, die paar keer per maand dat ik het gebruik...
Volgens https://discordapp.com/features wel hoor. (Halverwege de pagina.)quote:
Het lijkt op Slack, maar dan gericht op gamers en daarom aangevuld met voice-chat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht al...Wel raar dat ze bij voice ook "fps" gebruiken.
Op het werk gebruiken we skype en da's kut dus wat dat betreft zou dit handig zijn, maar we doen er ook vaak video bij dus dan gaat het niet
Dat ken ik niet. Ik ben geen PC gamer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het lijkt op Slack, maar dan gericht op gamers en daarom aangevuld met voice-chat.
Mjah, ik zie het. Ik denk dat ze daar het vergelijken met Skype, omdat mensen dat nu gebruiken voor voice-chat tijdens games.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens https://discordapp.com/features wel hoor. (Halverwege de pagina.)
Edit: Stom, voice en video door elkaar gehaald. Kom idd geen video tegen op de features pagina.
Slack vind ik niet handig eigenlijk. Ik gebruik het sinds kort met wat collega's, en het zal voor sommige mensen zeker een uitkomst zijn, maar ik vind het maar onhandig...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het lijkt op Slack, maar dan gericht op gamers en daarom aangevuld met voice-chat.
Slack heeft niets met games te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ben geen PC gamer.
Mjah, op een forum kun je makkelijk teruglezen. De slack die ik gebruik is een chaos, alle gesprekken lopen door elkaar, 100 keer dezelfde vraag...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Slack vind ik niet handig eigenlijk. Ik gebruik het sinds kort met wat collega's, en het zal voor sommige mensen zeker een uitkomst zijn, maar ik vind het maar onhandig...
Je kunt eens kijken naar Slack, misschien is het een kwestie van handig inrichten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:43 schreef wonderer het volgende:
We gebruiken skype text chat ook voor vragen en zo. Werkt voor geen meter, ben al een poosje aan het broeden op een oplossing. Waarschijnlijk gewoon een google doc of zo.
Je moet wel bijblijven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:21 schreef Dave het volgende:
Ik heb de onbedoeld suggestieve foto gemist Over.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:08 schreef Rezania het volgende:
Tevens, benauwd.Moet nu zeker al een week gaan onweren, waar blijft dat?
Klopt. Al is de OP een beetje summier.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk toppa geopend in klbVind jij wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |